2009年4月11日 星期六

仔仔康復中

真係好多謝各位o既關心,仔仔已經好番好多,啲胃口又返晒o黎,回復之前o既“男兒本色”,係之前要帶喇叭就唔開心囉

睇,個傷口細咗,又無腫,只係無咗毛好礙眼


佢個樣好唔“Nike”



佢坐咗係我前面好耐,佢好似想話我知,佢好唔鍾意帶喇叭咁,想我幫佢除,仲比我摸咗佢好耐添,帶咗喇叭之後,佢乖咗好多,又嗲咗好多

前晚已經幫佢除咗個喇叭,即刻成隻生猛晒,又跳高、又再周圍搞搞震,好鬼開心,佢帶咗喇叭嗰幾晚,都係去咗亞姐房同亞姐瞓,仲瞓到非常“丫咋”,霸咗亞姐半張床,迫到亞姐要“癡”埋牆瞓咁滯,但一除咗喇叭之後,佢又返o黎我張床度瞓


佢就係咁瞓“丫”咗亞姐半張床

佢仲要食多一個禮拜藥,講開食藥,其實個衰仔已經好乖,一抱起佢,佢知道要食藥佢都無掙扎,只係唔肯開口,要撬開佢個口,唧啲藥落佢個口度,佢又無出口咬、 又無出爪抓,真係好乖,每次食完藥,仔仔爸都會氹番佢,話佢乖,話佢知乖乖地食藥,快啲好番,就唔駛帶喇叭,佢真係好似識聽咁,之後會請佢食零食做奬勵兼氹番佢



見到啲藥都唔驚

好快個衰仔就會好番晒,希望佢啲毛快啲生番出o黎,無咗執毛真係無咁型仔



沒有留言:

張貼留言