2009年4月30日 星期四

尋日好擔心 今日好開心

前日我放工返到屋企隔離個楝樓附近見到天師行過,咁我就即刻叫佢,(其實我都成個禮拜無見佢,都唔知隻衰仔又走咗去邊),佢一聽到我叫佢,佢就喵番我,咁我咪即刻開罐罐比佢食,等佢食完就同佢玩咗好耐

通 常如果我要走,我都會引埋佢一齊返我屋企樓下個貓竇附近,至會返上樓,因為我覺得佢返到我屋企樓下至安全,但係嗰日天氣有啲熱,佢都唔願行,行咗一半就匿 係張櫈底攤係度,咁我就唔勉強佢,當我行返屋企時仲見到Mary姐係度放狗,佢有兩隻北京狗,我仲指比佢睇天師係櫈底唔願行,之後我就返咗屋企

尋 日我返到屋企樓下,Mary姐一見到我就同我講,話我尋日走咗之後,住係我楝樓o既死肥仔攞石頭掟天師,(嗰個死肥仔真係好百厭,已經成日搞破壞,啲死鬼 仔真係無家教),嚇走咗天師,咁當時因為我去完Supermarket買奶,所以要先返屋企放低啲奶,咁我就落樓下周圍搵佢,但都搵唔到,當時我好擔 心,Mary姐話個死肥仔掟到佢,我好驚天師有事,但我又搵佢唔到,我都無辨法

今日終於比我見番天師,見到佢又好似物事都無喎,咁我就引佢去公園仔度開罐罐佢食,等佢食完就係我哋o既親子接觸,佢真係好嗲,想同佢影張相都唔得,因為佢成日係我隻腳度“lur”來“lur”去,都唔肯坐定定


點解我話今日好開心,除咗見到天師無事之外,另外就係天師肯坐我大髀啦



我 一路摸住佢個頭,佢好鍾意人摸佢個頭o架,佢好舒服呀﹐見佢坐得咁舒服,我都唔捨得咁快走,比佢坐多陣,後來有個幾歲o既鬼妹仔過o黎想摸佢,佢fee咗 人一野,就走咗落地食埋食剩嗰啲罐罐,我諗住等佢食完我就走,點知當我想起身,佢自己跳上我大髀,咁我唯有繼續比佢坐啦,因為真係好難得呀




坐係我隔離嗰個係Mary姐,佢舒服到擺咗個舒服姿勢想瞓覺o忝


呢張係Chocolate大肚嗰陣,Shadow、Chocolate一齊坐係我大髀度影,左邊係Shadow,右邊係Chocolate,佢哋兩個都好鍾意坐我大脾o架

我真係好開心呀,以後又有貓貓坐我大髀啦



沒有留言:

張貼留言