2017年1月15日 星期日

阿姐男友仔

阿姐個新男友仔係喺個“ 吹水Apps” 度認識的,佢哋o既話題都係講貓貓多

阿姐成日講我家四貓o既得意事佢知,佢當然要上o黎我屋企會吓四貓啦

其實阿男友仔好鍾意貓,但佢又怕貓貓會咬、會抓

o黎到我屋企,就派出最無殺傷力又最唔怕人嗰兩隻貓出o黎招呼人啦




每次阿男友仔上o黎,隻養唔熟o既Marble仔,又係成日去黐住人







阿男友都係鍾意奇哥仔多啲,但奇哥仔話︰黐還黐,唔准咀呢,哈哈😆😆😆



話說阿姐同男友仔初相識時,男友仔要去另一個州,參加一個免費course ,為期一個月,阿姐應承佢佢返紐約時,會去機塲接佢機,阿姐話要整張大紙板,去接機時比個驚喜佢

製作大紙板時,班貓地輪流走去搞搞震






男友仔派零食,Marble仔乖乖派住隊食呢



某晚男友仔留係度食飯,食完飯走去唐人街食甜品


除夕夜嗰晚,我哋一齊去咗我叔仔屋企打邊爐,之後返屋企,係電視度睇倒數,男友仔係度過夜,第二朝,我哋去粥舖食粥,佢自己識得叫及第粥食


之後佢哋陪我去pet shop 買貓零食,再去St. Mark 嗰邊食lunch,又係好抵食嗰間泰國菜,因為唔係好肚餓,只叫咗兩個餐三份食


食完即刻又過隔離食甜品,呢餐就男友仔請




16 則留言:

  1. 阿姐自製banner去接機,男友仔見到一定冧爆!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係喎,男友仔覺得好“燶”呢,哈哈

      刪除
  2. 阿姐有冇呷醋呀,marble同奇過咁黐男友仔

    回覆刪除
  3. 嘩,好快同d 貓貓 friend 晒啦~~ 叻叻~~
    阿姐好乖女呀,咁快帶男朋友比你睇,大家仲熟晒,女係乖d 嘅,heehee^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係我啲貓貓乖,係我啲貓叻叻呢
      個女咁大個,就算唔鍾意佢啲男朋友都要包容架啦,唔開通啲,佢收收埋埋唔講咪仲弊,係咪

      刪除
  4. 阿姐寅係有好多桃花~~
    難得各位老細都鐘意男友呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐成日話自己“人見人愛、車見車載”,真係唔知羞,哈哈
      係啲貓貓唔怕羞呢

      刪除
  5. Mable仔正一PR 貓,人見人愛
    阿姐今次揾個唐人做男友,會否易D同你溝通?

    回覆刪除
    回覆
    1. Marble仔唔怕生,真係人見人愛
      其實佢啲廣東話都唔係好叻,深啲o既詞語佢都唔明o架

      刪除