2017年1月27日 星期五

做咗外婆

早幾日前阿姐休息,佢當然要去男友仔屋企睇佢o既女神Chewy

阿姐早一日前已經帶定個貓籠去,想比佢習慣佢入貓籠,因為想帶佢去絶育,阿姐話第一日佢已經無驚個貓籠,敢走入去食嘢

第二日,阿姐突然打電話比我,話Chewy佢成隻貓走晒入個貓籠度,問我好唔好閂籠門帶佢返屋企,我就話︰咁仲唔嗱嗱淋


就係咁,阿姐忍唔住,瞞住個老豆帶咗佢返屋企


班仔o黎昅嘢




仔仔爸見到都無計,第一時間就招呼佢沖涼、吹毛、剪指甲













咪睇佢全程都好似好淡定,其實佢係驚到唔敢郁,見佢仲係成身震的

一帶佢入阿姐房,即刻搵掟匿


仲想搵路走


後來一直匿係床下底,仔仔爸見佢啲毛仲未乾透,就捉佢出o黎再吹乾


之後都係一直匿係床下底



無人至敢行出o黎食嘢,第三日至好啲啲,有人係度,都敢行出少少食嘢



但佢每晚又唔瞓覺,成晚喵喵叫

前日開始敢走出床底,跳上窗台,但一驚就即刻走番入床底

佢一定好掛住外面o既世界,同埋媽媽啦


睇佢咁驚青,我諗佢都要好多時間至適應到

而且阿姐話Chewy 係佢個女,所以我同仔仔爸就被迫做咗外公外婆了 😨




23 則留言:

  1. 首先同Ruby拜個年,祝你一家身體健康,萬事如意!
    新年又有新貓成員加入,家中更熱鬧了!
    可能陌生未習慣所以驚啊!遲d同各大佬熟左就打成一片了 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 要祝妳心想事成,身體健康就最緊要啦
      都未夠半年就加兩隻貓,一係一屋都係貓
      睇佢性格都應該有段長時間至會適應

      刪除
  2. 祝你一家和毛孩幸福愉快~~
    Chewy 媽媽會唔會掛住囡囡呢?

    回覆刪除
  3. 仔仔妈新年快乐
    恭喜荣升外婆

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂,但我唔想咁快做外婆囉,講到咁老

      刪除
  4. 真係恭喜你榮升外婆喎,個孫女仲咁靚女添😉

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 多謝,但我唔想咁快做外婆囉,講到咁老

      刪除
  6. 你孫女真係好靚女!引死班仔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好靚女,迷到外公比佢留底,班仔對佢反應唔大

      刪除
  7. 新年快樂,恭喜妳榮升外婆呀!我睇標題仲以為係貓女大住肚入室添(當然唔會低B到估阿姐啦),嘻嘻!

    Chewy做慣街貓,真係要長d時間至適應呀!咁佢驚驚時有冇咬或抓你地呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂,多謝,但我唔想咁快做外婆囉,講到咁老
      佢無抓人、咬人,打人、fee人就有,o黎咗我屋企都成六日,都仲係驚驚,成日匿係床下底,所以佢應該要好長時間至會適應

      刪除
  8. 其實要跟媽媽分離真係有啲慘!但她媽媽知道她有人照顧也應該戥佢開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係對佢媽媽唔住,鬼叫佢生得個女咁靚,迷到阿姐咩,希望媽媽唔好太傷心啦

      刪除
  9. 恭喜發財!
    祝你一家萬事如意!身體健康!

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 養吓養吓又一隻,都夠架喇,希望唔好再遇到啦

      刪除