2017年1月5日 星期四

黐人 — Marble仔

我諗好多養毛小孩o既人,都希望自己啲毛小孩又熱情,又愛黐人

養Charco仔時,就知佢係一隻cool 貓,小時候唔好話抱,摸多陣都唔得,摸耐啲仲會咬人,係依家咁大個仔至好少少,少咗咬人,唔鍾意情願走開,想佢黐人就更加難

咁天師仔呢,佢做流浪貓時,好愛坐我大髀,點知一入咗屋就唔肯坐大髀了,有覺得比佢“坤”咗o既感覺😣

Marble仔係17 樓時,餵咗佢幾日,摸吓佢,佢就肯嗲人,好彩係抱咗佢返屋企,佢都仲會主動黐吓人,總算有啲安慰




坐梳化時都會黐住人,陪人睇電視








以前阿姐成日唔係屋企,當阿姐返屋企時,Marble仔都愛黐住佢,肯成日陪住佢瞓覺,阿姐都不知幾咁開心😻















做慘慘豬時,又識搵阿姐呵番,佢真係好識冧阿姐


其實Marble仔就算阿姐係屋企,都係最愛黐阿娘,陪阿娘瞓覺


有時佢都會去冧吓個老豆o既



所以佢至咁得人錫😗


16 則留言:

  1. 睇到你講俾天師仔"坤"咗, 真係笑咗出聲 hahaha
    Marble 仔好識冧人, 陪瞓又陪坐 <3 <3

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係事實呢,所以我哋都愛錫Marble仔

      刪除
  2. 有時太嗲, 都好煩 XD 我就被剝奪坐梳化權, 一坐就有塊自動黏貼

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多時都係霸床位,想瞓時又唔捨得推開佢哋

      刪除
  3. 我一向以為仔嗲過女添,原來都唔一定喎!

    回覆刪除
  4. 睇來mable女轉咗mable仔之後唔同晒

    回覆刪除
  5. Marble 仔真係乖 , 抵錫呢~!!

    回覆刪除