2017年1月22日 星期日

為食

貓通常都係為食,家中最為食都算係Marble仔

朝早我食緊早餐,Marble仔會走上枱問我攞嘢食



會摛上人大髀睇吓有咩食



又會走入房搵我,想我出去比嘢佢食


阿姐鍾意食鹽酥雞,每次Marble仔嗅到都要烘一餐


阿姐放咗啲嘢食係窗台,佢都要去嗅吓八吓


Marble仔成日走o黎偷我啲奶飲


除咗天師仔、Marble仔,原來奇哥仔都鍾意,一於分少少過佢哋飲啦


奇哥仔都鍾意烘食物



想偷食麵包



某晚好大膽,走上飯枱嗅啲餸,最後當然係爸爸鬧啦



每次Charco仔嗅到少少腥味,都會係枱邊出現



仲有Marble仔呢

上個星期仔仔爸出咗去同啲舊同事食聚餐,打包咗少少阿拉斯加蟹返黎,Charco仔嗅到,佢真係忍唔住,走咗上枱,問阿姐攞都係無得食,無陰公呢



早排買咗啲新款零食返o黎比佢哋試吓



不過唔係四隻貓都鍾意食,由其係天師仔,佢對呢啲都無興趣

呢幾款Charco仔所有都鍾意食





得奇哥仔一個鍾意食吐毛膏






等開餐食時,出現兩隻


三隻,乖乖、又期待咁等



曾經試過訓練Charco仔、天師仔要聽命令至可以食零食


又訓練要坐好至可以食 


要數食得最焦積都算係Charco仔


唯一鍾意食生果又係佢,佢鍾意食哈蜜瓜,今次切細細粒咁比佢食


啲蝦蝦又係整到細細粒過佢食,仲要埋枱食


家中四貓都算係幸福,又多零食食,又食得巴巴閉閉,不過其實都係我哋寵壞的




18 則留言:

  1. 好攪笑呀,Charco仔真係好想食阿拉斯加蟹啊,佢手仔搭住阿姐啊~~
    阿姐係咪剪左頭髮? 好睇呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢最叻用手叫人比嘢食
      原本阿姐想剪到膊頭,點知比人剪到咁短,返o黎扁晒咀呢

      刪除
  2. 回覆
    1. 又要為食、又要搞搞震,又真係幾得意

      刪除
  3. 我家兩位老細, 一個好為食, 另一個就一定毒佢唔C XD
    佢地會唔會似我少爺, 連個鍰都要舐?

    回覆刪除
  4. 養四個仔,妳負擔都幾重喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得都唔算太重,乾糧、貓砂我都係買大包裝,又襯特價咁多啲貨,係最驚佢哋有事要睇醫生,啲醫藥費真係好“那脷”

      刪除
  5. 仔仔爸鬧完,下次開飯貓地仲敢唔敢跳上飯枱架?

    以前我屋主買完餸返嚟要即刻收好,唔係d貓會偷食,連生嘅肉都唔放過。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實奇哥仔好少埋飯枱八,反而Marble仔成日上枱偷餸食,真係睇少陣都唔得

      刪除