2018年2月11日 星期日

黐人奇哥仔

奇哥仔呢排真係勁黐人,佢每日我一放工返o黎,我一坐係梳化除鞋,佢就即刻跳上我大髀,要摸摸








有時仲可以左摸右抱


有時仲有嘢玩




有時我仲未夠鐘出門口返工,係床攤抖吓,佢都會走上床黐住我,真係比佢搞到我夠鐘都唔願起身返工




佢唔係只黐我,佢都好鍾意黐老豆





等我又試吓佢係咪只坐老豆大髀,唔坐我大髀先,好彩佢都一樣會坐



睇,唔坐大髀,都要上椅背頂黐住




 

 到我係房上網時,都要擒住我膊頭,再行落我大髀坐





舊年時,奇哥仔都愛陪老豆瞓




不過佢多數都會係我枕頭旁邊陪我瞓






繼上次無暖氣時入被竇陪我瞓之後,佢依家都依然鍾意上床同我瞓,仲愛瞓係我臂彎要我攬住,真係好鬼Sweet





奇哥仔突然咁愛黐人之外,另外我發現咗啲嘢,以前都唔覺奇哥仔會搓被被,依家佢愛上我個枕頭,會瞓我枕頭,佢仲試過當我瞓咗,佢會瞓係我頭殼頂枕頭個位置度,仲會係我枕頭度搓搓呢






12 則留言:

  1. 奇哥仔咁黐你哋, 天師仔佢哋有冇呷醋呀 XD

    回覆刪除
  2. 我都鐘意佢坐我大脾, 互相取暖 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最鍾意貓地坐大髀,記得天師仔仲係我家樓下流浪時,每次都會坐大髀,但當佢一入屋就唔再肯坐,比佢“坤”咗我呢

      刪除
  3. 可以攬住瞓真係sweet爆!

    奇哥仔有冇“鼻寒”嘈醒阿娘呀? ;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢無鼻寒,不過隻手要hold 住幾個鍾,其實都幾辛苦

      刪除
  4. 回覆
    1. 佢一肯黐住,佢會唔捨得走,我都唔捨得佢走

      刪除