2018年2月4日 星期日

燒鰻魚

阿Pat 同阿芬平時都唔會瞓得晏,就算去旅行都係咁,其實佢哋之前一日嗰朝,都早起身出去食早餐,再行咗一陣至返o黎叫醒我哋,呢一朝我都唔懶床起身同佢哋一齊出去食早餐

尋日朝佢哋o黎咗呢間食熱狗飲咖啡,話啲熱狗好好食,所以呢朝話要o黎返兜


點知去度唔知係休息定係未開門,無計,見附近啲嘢都唔啱食,就過咗對面麥記食早餐,點知原來麥記啲咖啡同啲包都超難食,之後去附近行吓,佢哋話要再買面膜同電話殼



行完番轉到,行過間熱狗店終於都開咗門,唯有買幾隻外買返去比佢哋食,我雖然食咗早餐,我都食咗半隻,真係幾好味


等佢哋食完嘢,換好衫,出發去食燒鰻魚,都係喺弘大附近,問清楚民宿啲人點行就出發










睇住啲劏開咗嘅鰻魚仲識郁都幾殘忍

 


係門口執到好大塊嘅楓葉比阿B 玩


 食飽就週圍行吓,見到呢間食肆啲嘢都幾正喎,可惜已經都無時間可以試吓




又遇到貓

 

韓國街頭真係好多銀杏樹,啱啱就係呢棵銀杏樹後嗰間樓高幾層零食店,掃咗啲零食,款式又多,價錢又平





返到民宿,攞番啲行李就要出發去機塲,原本打算都係坐機鐵,民宿主人叫我哋不如坐機塲巴士,價錢比多少少,但會快好多,所以我哋即刻去7 仔增值足夠搭巴士嘅錢,就去等巴士



係呢個巴士站上車後,只過多一個站就直轉上Highway 就直達機塲,又有司機幫忙放好行李,真係舒服好多,真係比多少少錢都係抵的



因為又無塞車,我哋早咗好多到機塲,入埋閘,阿芬同阿Pat  繼續係免稅店狂掃護膚品,佢哋買到平嘢,鬼屎咁開心,等上機前又醫吓肚先


要上機了,大人同阿B 的飛機餐





返到香港機塲,同阿芬阿Pat say good bye,要等我下次返香港至再一齊去旅行了


8 則留言:

  1. 燒新鮮鰻魚好唔好味呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都ok,不過我都係鍾意食日本嗰啲鰻魚多啲囉

      刪除
  2. 個蒸海鮮鍋我好有興趣架, 但搵過哂就算話唔辣嗰D個湯都係泡菜底, 同行老嫩都唔食得辣, 唯有放棄, 等下次自己去時再試 hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 物原來係辣的,如果係少少辣我都ok 的,大辣就唔得了

      刪除