2018年2月7日 星期三

Last Two Day

仲有兩日就要返紐約了,今日姨甥女、細妹繼續休息,所以我又唔駛湊阿B,我瞓醒就自己去食早餐,再返上樓,見到鄰居嗰兩隻靚貓,佢哋係聽到有聲至走出o黎八


今次呢隻細膽貓大膽咗喎




襯最後一日去行吓荃灣買啲嘢

某日行出去荃灣時,路經一條後巷,遇見兩隻應該係食肆貓,好親人,又鍾意食我比嘅零食








但之後再行過,都無再遇到佢哋,有時係荃灣,都會遇到其他舖頭


之前姨甥女比咗張麥記Coupon 我,聽日就到期,唔想嘥咗佢,所以特登去麥記用咗佢,我覺得唔好飲,早知轉飲榛子咖啡啦



跟住走去剪頭髮,臨返屋企前,去麵舖食多一次雲吞麵


之前二姐夫話多謝我特登返o黎同佢老婆做生日,話一定要請我食餐飯,所以就約咗臨走前呢一晚係荃灣稻香食,仲叫埋大家姐,二哥二嫂













食完餐飯,大家都依依不捨咁走

最後一日,三家姐特登推Job 唔開工,送我機,朝早先同三家姐,姨甥女落茶餐廳食個最後的香港早餐


之後姨甥女就去返工, 返上樓等夠鐘出門,同埋細妹一齊搭的士去機場,因為突然話美國安驗問題,要再比平時早一個鐘去機場,其實只係Check-in 時要比人問多啲問題,所以咁早搞掂Check-in,就去飲過茶食啲嘢先



阿Pat 佢自己去買完嘢,見有時間特登趕入o黎機場送我機,見阿Pat 仲未食嘢,我哋叫定個炒米粉一齊食


要入閘了,入咗閘見仲有時間,行過去影吓相先,因為我係喺另一個區度登機







臨上機前又要再過一次安驗


係飛機度,有呢隻名牌雪糕食呢,記得飛返香港時,只有haagen-dazs 雪條


當要離開大窩口時,都有少少唔捨得


雖然要湊住阿B,但襯阿B 瞓咗覺,係屋企摷吓姨甥仔啲書o黎睇,呢個係其中一本,“黃阿瑪”我一直都有睇開佢個Facebook 


去韓國前有另一位貓友想約我見面,但最後因為大家都夾唔到時間而見唔到面,但佢寄咗個佢自己所畫貓畫,再印成坐枱年曆,攞o黎義賣做善事

 
仲有鄰居貓,呢隻上次返香港時已經有的,不過唔係成日都見到



終於都完成呢個香港之旅嘅報導,都唔知會幾時至再返香港,或者下次返香港未必再住係大窩口,(怕咗湊B,哈哈),點都好,期待下次返香港,見見我親愛的屋企人

12 則留言:

  1. 下次返嚟時問清楚有冇B湊先 XD

    回覆刪除
  2. 我上次最唔捨得就係執行李個一刻, 執執下想 T-T

    回覆刪除
  3. 你都放左兩個月假啦,去左咁多地方玩,又食到咁多美食,跟家人又相處左咁耐,好滿足呢

    回覆刪除
  4. 下次再返去,姨甥女返咗學,就好啲呢。:)

    我怕唔捨得,所以我每次都謝絕送機。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係咪啦,要我幫手接放學,咪又係無得週圍去

      刪除
  5. 香港早餐好味呀,我都好鍾意食呢D 早餐 ^^
    依家有冇掛住香港呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然有啦,係香港食咩,去邊都咁方便,而且我啲屋企人係晒香港,一定好掛住啦,唔係要搭成十幾個鐘頭機,真係想成日返

      刪除