2018年2月21日 星期三

Macy & Mittens

阿姐週不時都會send Macy 同Mittens 嘅相比我睇,話佢哋幾咁得意







我之前比咗條貓草條同埋貓隧道比阿姐攞番去比兩粒孫玩

阿姐話Mittens 玩到貓草條同張梳化都有口水







佢哋都係鍾意貓抓板多啲





阿姐買咗張貓床同紙貓屋比佢哋,貓床佢哋都係麻麻地




間貓屋佢哋就好鍾意,記得嗎,我上次去探佢哋時佢哋仲爭住玩



尤其係Mittens,因為佢好鍾意裡面塊貓抓板,佢仲好鍾意咬塊貓貓抓板呢



睇,塊貓抓板佢哋咬咗一大忽


阿姐話似一塊朱古力威化餅喎,哈哈


其實連Macy 都有份咬的


佢哋都係鍾意瞓梳化多啲





 

 最愛坐係梳化頂度望街


阿姐話佢哋唔算黐人,肯陪係人身邊已經好好了



某日阿姐話見到外面有貓o黎探佢哋,唔知係咪有時佢哋出去門口望街時所認識嘅新朋友仔呢\





12 則留言:

  1. 阿姐有無俾佢地出去玩下?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無架,佢哋只可以係門口,見到最後嗰相,網前嗰度望吓街

      刪除
  2. 祝妳:新年快樂!身體健康!

    回覆刪除
  3. 鍾意到坐喺塊貓抓板上證明佢真係好like呀!

    感覺上貓仔好多時嗲人過貓女。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日以為貓女會嗲啲,原來都唔係的

      刪除
  4. 回覆
    1. 感染到好多人養貓,我姑仔就係好好既例子

      刪除
  5. 可以隔住個網同朋友仔傾吓偈, 都幾好喎 haha

    回覆刪除