2018年2月18日 星期日

黐食

天師仔有個習慣,有時半夜或臨天光會上床搞醒我,要我出去餵佢食乾糧,但其實平時日抖佢都會係咁,佢會先走上電腦枱阻我用電腦


 
但我行出廳佢又無跟住o黎,咁我唯有出去攞兜糧入o黎餵佢



不過有時又好扭扭擰擰,唔肯食,要追住至肯食


每次餵緊天師仔,個八妹Chewy 又會跳上床食埋一份,雖然佢唔駛我用手餵





佢仲要食到停唔到口

 

有時仲要攤係度食



😄😄

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今年農曆年阿姐無返o黎過年,因為下個星期係阿姐生日,都費事要佢咁頻撲連繼兩個星期都返o黎,所以佢下個星期至會返o黎

不過上個月尾阿姐已經返過o黎預早食咗團年飯,每年我哋都會提早食,一來避開人多啦,二來又要遷就其他人

阿姐同男友仔星期五食埋飯至返,當時已經有啲夜,我都係等埋佢返o黎傾咗幾句就去瞓,星期六我要返工,突然收到阿姐send

佢哋瞓醒行去飲茶時,遇到隻舖頭黑貓


咁我又send 番兩張相比佢,原來嗰朝我返工時又係經過嗰度,已經見到呢隻貓,隻黑貓唔怕人,但佢掛住昅住隻白鴿,都唔睬我



阿姐同男友仔飲完茶去咗我姑仔屋企探Bubble & Nicole


嗰晚佢哋留係姑姐屋企食飯,又係有啲夜至返o黎,星期日朝早就一齊去茶餐廳食早餐,仲叫多個西多士Share 食




食完早餐,佢哋去拍拖,我費事跟埋去,返到屋企見到啲貓哄晒上阿姐同男友仔張床褥度,因為怕佢哋兩個迫張單人床,所以推咗張大床褥出廳比佢哋瞓




阿姐係康州時,自己整咗咖喱角,佢攞番o黎比我試吓,個賣相都幾似外面買嗰啲,我焗番熱o黎食


等佢哋拍完拖返o黎就出發去酒樓食團年飯 ,男友仔第一年同我哋一齊食呢




食完飯,落樓下停車塲攞車,見到停車塲有隻貓呀,隻貓好乖架,問過停車塲啲人,隻貓自己走o黎,但應該係佢哋餵佢,因為我見到有水又有貓糧係度


過年前又要先去幫貓地入貨,我哋先去咗我舊公司餵貓先,嗰日落雨,一去到已經見到灰貓係度食緊人哋比乾糧,但又倒都一地都係




唔見另外嗰兩隻黑貓

之後就先去Food Court 食咗飯先,仔仔爸又係食魯肉飯



每年年初一唐人街一定會有燒炮杖、舞獅活動,又走去湊吓熱鬧,都幾多人



好多喜慶玩意



好多老番都玩呢個


年初二,阿敏姐call 我哋食飯,話想見吓面,就一於同佢一齊開年,佢鍾意食辣嘢,就同佢食馬拉餐,叫咗個亞三咖喱魚煲,好食,但都唔辣的






 今日年初三,係度同大家拜過年先

祝大家


最緊要都係身體健康呢



10 則留言:

  1. 貓頭話之你紅日定平日
    總之日日定時叫你起身

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係呀,半夜搵人都仲好,最唔鍾意5點摷醒我,有時又瞓唔番,好慘

      刪除
  2. 新年快樂!祝妳一家上下都身體健康,心想事成!:)

    餐團年飯賣相都唔差喎,仲好多食物好豐富,連炒飯炒麵都齊,你地幾多人食呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂呀,其實唔只咁少餸,叫咗兩個餐,我哋成十幾人食

      刪除
  3. 好羨慕呀, 你個邊有好多選擇
    男朋友仔係咪第一年過農曆年

    回覆刪除
    回覆
    1. 原本唔係第一年的,只係咁啱舊年時,阿姐同佢分咗手,至無佢份

      刪除
  4. 哈哈,其實係以靜制動. 新春節目都好熱鬧呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實如無必要,我真係可以唔出街,匿係屋企

      刪除
  5. 你哋4人食團年飯?好多菜喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同埋仔仔爸啲兄弟姊妹,成十幾個人,有啲仲無黎到

      刪除