2019年9月2日 星期一

去探四粒孫女

見勞工節長週末,阿姐係屋企搞Gathering,阿姐用貓地個樣,整咗張得意邀請poster


尋日天氣好好,又唔太曬、又唔太熱,一去到見到阿姐間屋門前又多一排太陽能板


先入屋放低啲嘢,再入房搵兩粒新孫女S'mores & Sundae,兩粒孫女都唔太怕人,可以摸摸呢




而Macy,Mittens 就啱啱放咗佢哋出去後yard 玩






唔想睇實佢哋,捉番佢哋返入去



仲未人齊,又未有嘢食,又搵S'mores、Sundae 培養吓感情先





屋前yard 除咗多咗排太陽能板,男友仔仲種咗好多植物


Berry


兩個土製菠蘿,哈哈






檸檬


 個郵箱換咗件新外套,發現一隻草蜢



 有街坊貓出沒


人齊我哋開始BBQ,大家食住嘢、傾吓計




Macy,Mittens 好想再出去玩呢




食咗一輪嘢,大家組成尋貓團,出外搵啲街坊貓,行咗一段路都唔見有貓



直至經過一戶人家,屋主坐係門口乘涼,見佢門後有隻狗,阿姐同街坊打吓招呼,後來見到一隻灰色街坊貓行過,隻灰貓都好熱情


 


屋主除咗有隻狗之外,仲話佢仲有幾隻貓,其中一隻就係阿姐男友仔好鍾意嗰種緬因貓,後來屋主太太仲抱隻貓出嚟比我哋睇,好大隻,佢有成28 磅,最後屋主太太話佢太重,頂唔順抱番佢入屋


之後見屋主隻黑貓又散完步返嚟





黑貓只掛住返屋企,唔睬我哋,狗狗好想出嚟,但主人唔比


之後就無再遇到其他貓,差唔多返到阿姐屋企,又遇到之前嗰隻虎紋貓,佢又為食,但又好溫純,我哋每個抱住佢影相,佢都唔反抗,佢真係好可愛呀



 返到阿姐屋企,大家都食得七七八八,阿姐就開爐,比啲朋友燒棉花糖


燒完粒棉花糖,製作成“S'mores” 呢


佢哋燒棉花糖時,我又去搵孫玩




平時S'mores、Sundae 多數留係房,好少出廳,一出房就多數上樓,兩房之間張貓床度hea,所以我係房見唔到Sundae,我就走上樓搵佢


阿姐話四個女夠鐘開餐呢


阿姐開罐引Sundae 返落嚟

 

 先比Macy,Mittens 食先





 



之後大家都開始陸續走,我哋都見天開始黑至走人,唔知下次係幾時至再嚟見呢四粒孫女呢



10 則留言:

  1. 阿姐男友好勁呀,又整太陽版又種果,好有心機呢!

    我以為會打劫啲孫女返屋企添,哈哈,講笑咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好多嗜好,但佢實在太多嗜好,啲植物唔算打理得太好

      刪除
  2. 我剛剛抱過重 10 kg 的狗,所以鄰居的貓有28 lbs 就真係好巨大喎。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我姑仔好想抱吓,但屋主一嘢就抱返入屋

      刪除
  4. 第一張相好正,好似打遊戲機咁!😍

    回覆刪除