2019年9月6日 星期五

天冷才黐人

之前阿姐話Macy 愛黐佢爸爸多啲,阿姐話Mittens 就黐佢多啲,尤其係天氣涼咗同凍時候

舊年年頭同年尾,天氣一開始凍阿姐就攬住張被係廳上吓網、睇吓電視,Mittens 一定會黐住佢…張被,哈哈


































阿姐成日send 相話比我知Mittens 幾黐佢,Mittens 捐咗係被底,Mittens 幫媽媽暖腳嗎﹖








上個星期去完阿姐屋企,另一日阿姐又send 相比我,話Mittens 又黐住佢、陪住佢

 





14 則留言:

  1. 仲識幫阿姐暖腳,真係好貼心嘅啫!晚餐要加料,開多個罐罐獎勵(賄賂)下,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又互相取暖,又可以培養母女感情,win win

      刪除
  2. so sweet, 阿姐話你唔恨得咁多架喇 hehe

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 想比貓貓黐,只要放啲被被係身上,得咗,哈哈

      刪除
  4. 有人話貓女比仔更自我, 所以貓女喜歡你就會愛得痴纏,日後我都想養隻3色女

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想要三色女,早幾個星期前,阿姐send咗張相比我,話隻三色貓因為屋企隻狗唔鍾意佢,丟咗佢出街,問我要唔要,本身都已經咁多隻,唔想特登攞隻返嚟,睇吓將來有無緣份遇到

      刪除
  5. 個主人好衰格! 貓女好可憐呀!隻貓點識自己搵食呀! 你要啦,或者做暫托都好

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲人就啲狗唔愛貓佢都唔係第一個,我邊搵到人要吖,如果攞得返屋企都會自己養,我真係已經太多貓,希望隻貓女有人憐惜,肯帶返屋企愛錫

      刪除