2019年9月24日 星期二

加州尋貓之旅 — 出發

早幾個月前,阿姐話8 月搵地方同我去旅行,但成個8 月份,見阿姐都無聲無氣,諗住都應該去唔成,點知9 月頭,阿姐問我仲去唔去,我梗係磥飯應啦,咁阿姐即刻Book 機票、住宿同租車

上個星期一阿姐一收工就自己搭火車返嚟,第二日我哋搭中午機,但費事要仔仔爸請假車我哋去機塲,所以第二朝早啲起身,我餵埋貓地,係屋企食埋早餐







就去搭Subway 再轉Air Train 去機塲,我都係第一次自己搭車去機塲





呢啲廉航機無飛機餐供應,所以先買個Donut 頂吓肚先


一落機先去租車公司攞車


飛咗6 個鐘已經勁肚餓,阿姐之前search 見有個海鮮拼盤好似好正,就車嚟呢度試吓


呢個Fish Market 近海邊,可以係某啲餐廳買咗嘢食,出去室外,一邊睇海,一邊食



終於搵到係呢間餐廳食嗰個海鮮拼盤





佢哋有自己個魚檔,證明啲嘢都好新鮮


個沙律汁酸酸哋,幾口味



個龍蝦就焗過火咗少少,個粟米面灑咗啲辣粉,好鬼辣,而且都開始飽,放棄咗


S'mores、Sundae 個前主人,之前同阿姐講過話佢上次去加州,係住民宿,仲住著一間有養貓民宿,所以阿姐今次専搵啲有貓民宿嚟住


一入屋就見到有貓,隻貓叫Louie





我哋住嗰間房




厠所就要同屋主share,個厠所好大、好靚


Louie 唔怕生,仲好黐人,好嗲,阿姐抱咗佢上床,之後仲唔願走





仲陪住我哋瞓



直至佢聽到屋主返嚟至返出去,到半夜四點,我聽到房外有貓聲,我就出去睇吓,發現有另一隻貓係度





後來我哋返房瞓,之後Louie 跳上床尾,阿姐就抱佢係我哋腰中間位置,Louie 就一直陪住我哋瞓覺,直至我哋瞓醒,Louie 真係好sweet 呢

第二朝瞓醒見到屋主人,主人話隻黃貓係住係對面,係Louie 個女朋友Pandora 個brother,叫Conan,平時屋主係唔會閂門,所以佢哋可以自由出入,我哋去到民宿時,屋主仲係去咗街未返嚟,我哋係自己係後yard 開閘泊車入屋



我哋走時候,Louie 仲送我哋出門呢,佢咁鬼sweet,好唔捨得佢呢


 待續…



10 則留言:

  1. 如果無行李,我都唔怕坐火車地鐵去機場,時間仲易控制過揸車。

    回覆刪除
    回覆
    1. 廉航寄艙要收費,所以只敢帶旅行袋,就係因為要自己搭車,細喼都費事攞

      刪除
  2. 兩母女去旅行好sweet呀,仲睇得出阿姐好比心機安排呢!唔知剩低仔仔爸喺屋企湊貓有冇酸尾尾呢,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐肯同我去玩,好難得,我好珍惜,第日佢結婚生咗仔,就無呢啲福利,仔仔爸一定妒忌死啦,哈哈

      刪除
  3. 你地又留低仔仔爸一個? ^^
    係咪全程都住有貓嘅民宿?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,仔仔爸要湊貓,所以去邊度都無佢份,哈哈
      住四晚唔同民宿,四間民宿都有貓

      刪除
  4. 貓咪好識招呼人客而且仲好熱情添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻貓好正呀,真係想“立”佢返屋企

      刪除
  5. 回覆
    1. 佢真係正到呢,真想“立”佢返屋企,哈哈

      刪除