2019年9月26日 星期四

加州尋貓之旅 — “大貓” (上)

我哋出發去食早餐,之前阿姐已經神神秘秘,同我講食呢個早餐我一定會鍾意,去咗一個Mall 仔,我見到有幾間日本餐廳,就知道阿姐帶我去食日式早餐






食飽見間日本超市啱啱開門,就入去行吓



好多得意可愛嘢






買咗啲麵包、零食,比途中充飢,因為將要四個鐘頭車去睇啲“大貓”

我同阿姐見到個咁大Donut 都嘩一聲


用仔仔爸個名做大道







慢慢開始show到我哋目的地







隨住呢啲沿途佈置去到Centers




呢個組織,係専門教導點樣保護及幫忙籌款,拯救呢啲頻臨絶種動物


一入去俾佢吸引住


好多紀念品賣









連個厠所同地下都好有特色






吊吓大家癮先,下一集先有“大貓”睇,哈哈



14 則留言:

  1. 有 shopping 我鍾意呀。 美國的馬路好闊好直,好靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度啲紀念品都好貴吓,所以我都無買嘢,加州風景都唔錯,一時又好似好乾桿,一時又好多植物

      刪除
  2. 阿姐好知仔仔媽心意,會同妳去食妳like嘅食物,超窩心!雖然事隔多年,我都仲好記得同我媽去飲茶,拎佢最鍾意嘅點心比佢食時,佢眼神流露出黎嘅滿足。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個女真係好窩心,我好感動,佢返嚟屋企,我都特登整佢鍾意食既餸比佢食

      刪除
  3. 我覺得MALL仔好行過D大MALL!阿姐好SWEET又孝順, 行程都係為你度身訂造!btw, 仔仔爸同我爸同名..heehee

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁大Mall 又會多啲嘢睇,阿姐今次安排真係好好,好感動,阿姐真係好扺錫

      刪除
  4. 正呀!! 有獅子同豹指示路程,其實我好想真實睇下全黑豹

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度咩都有,好正,不過有啲匿埋瞓晒覺都睇唔到

      刪除
  5. 以前去台灣, 酒店都有日式早餐供應, 不過我未食過
    期待下一集~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就算去日本酒店食啲自助早餐,都無咁精緻呢

      刪除
  6. 有女知母心,好幸福啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個女好乖,佢好抵錫,我好感動同感恩

      刪除
  7. 呢個節目真合你意!果然知母者莫若女^0^

    回覆刪除