2019年9月14日 星期六

中秋節飯

尋日中秋節,敏姐一早約我哋食飯,一齊做節,明知佢實爭埋單,亦都費事同佢爭,所以搵咗間小餐館,專食粥粉麵的,真係唔想佢太破費





傾開計,敏姐話佢餵開貓嗰度又多咗隻新貓女,仲生咗竇貓仔,今朝仔仔爸返工時見到,send 比我睇,但我下午行去睇又見唔到





依家無做嘢,需要買餸煮飯,間唔中都會遇到商舖啲貓貓








佢叫Batman,係西藥房貓


早幾日前見到佢,唔知點解要著衫呢


呢隻第一次見,見個Basement 門開咗,呢隻貓應該長期住係Basement,難得開咗門就出嚟行吓,佢對眼藍色,好鬼靚,又唔太怕人






14 則留言:

  1. 藍眼睛貓貓真係好靚呀!佢咁乖嘅,難得出黎都只係曬下太陽,無週圍走。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 呢隻Batman無得出去捉壞人,只得被困西藥房,哈哈

      刪除
  3. 阿姐真乖女,個女請就比佢請啦,呢d係尊敬父母應該要做,唔好養成無責任習慣,最多日後買醒番d禮物佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係同敏姐去食飯,唔係同個女呀,敏姐係我朋友,平時佢餵開我呢個屋村啲流浪貓,都係見佢餵流浪貓而認識,早幾個月前,我仲去佢屋企幫佢湊貓
      https://ruby2149.blogspot.com/2019/05/blog-post_27.html

      刪除
  4. 我的住宅區真係唔會見有野貓,可能有狐狸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁有狐狸,妳啲鄰居有養貓的話,都唔會比佢哋放養啦

      刪除
  5. 去買餸又可以見吓 d 貓貓, 算唔算係寓工作於娛樂呀 hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唐人街都有幾多舖頭有貓,行過會留意啲舖頭貓有無行出嚟

      刪除
  6. 買餸煮飯妳最怕!不過有貓玩應該開心D!

    回覆刪除
    回覆
    1. 怕都要煮啦,嗚嗚,見到貓貓,仲肯比摸真係開心

      刪除