2023年2月18日 星期六

陪產—等生B

過咗預產期都未生得,唯有齊齊繼續等阿B來臨








阿姐唔係成日開罐頭畀貓地食,而我每隔一、兩日就會開罐頭畀佢哋



通常Sundae 食得最快,又去搶其他貓嗰啲食



每次佢哋一聽到我開罐頭聲就會好快出現



到咗星期日,仔仔爸就會攞物資嚟畀我哋,佢通常會買Burger King、Wendy 快餐嚟食,因為啱我女婿食


佢今次攞埋阿B張換片架嚟,係L 表姐用完物品,之前太多嘢攞,所以今次至攞過嚟,未有呢個架之前,Macy、 Mittens 會上我張床瞓,夜晚就係我床尾瞓







而個架嚟咗之後,佢兩個就成日霸住嚟瞓







S'mores 仲未同我熟,佢都唔太敢入嚟搵我,所以佢都係返阿姐床度瞓 




Sundae 都同S'mores 一樣未同我熟,但我同阿姐係房開飯,佢就一定會到


見人食嘢都一定見到佢

 佢阿娘係度摺衫,佢又嚟搞搞震

同阿姐行大型超市,買咗張半價狗床,Mittens 先瞓為快


下一篇,阿B 終於都出世喇


4 則留言:

  1. 唔熟唔緊要, 開飯最重要嘛
    我只要開罐頭, 瞓緊都會即刻醒

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我家寶貝每日都有罐罐食,見佢哋唔係日日有得食,都幾慘呢,有我係度就一定要滿足佢哋啦

      刪除