2023年2月27日 星期一

農曆新年

我係阿姐屋企,主要都係煮飯畀阿姐食,幫手執屋(係我唔抵得,要執乾淨企理),湊BB,阿姐兩公婆都爭住湊夜晚,係日抖,我間唔中幫手睇吓,阿B 瞓咗,我就繼續匿係房煲劇



呢個星期日,仔仔爸又帶嚟物資同睇粒孫女,呢日阿姐整咗肉丸意粉,叫仔仔爸唔駛買lunch 嚟



最開心都係Rocky,公公一定同佢玩,玩完仲有狗餅食,因為Rocky 有時興奮得滯會瀨尿,所以畀老豆困籠






仔仔爸仲帶咗薑醋嚟,已經十二朝,阿姐可以食薑醋

到咗年三十呢晚,例牌要煲柚葉水沖涼,同阿B沖涼,舖毛巾放盤,Sundae 又嚟搞搞震

再同貓地狗地抺咗身,話晒年三十晚,畀狗地、貓地食大餐



我見阿姐雪櫃有湯圓,又整埋嚟食應吓節

年初一,仔仔爸嚟派利是畀粒孫




今次仔仔爸聽我二姑奶講,煲咗蟲草花膠雞湯嚟

每次食, Sundae 又要食

呢日阿姐同女婿要帶BB 去check up 打針,我就留係屋企,佢哋話會食埋飯至返嚟,仲叫我唔好煮,會買壽司返嚟畀我食





Mittens 又侵占BB 個car seat


8 則留言:

  1. 暫時黎講,孫女高炒似媽媽多啲😍、低炒就似爸爸多啲😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋就覺得似爸爸,爸爸嗰邊又覺得佢似亞洲人,可能覺得啲膚色唔深,所以似亞洲人

      刪除
  2. 萬千寵愛,Alena 仲唔係金叵羅

    回覆刪除
  3. 仔仔爸好叻,識煲薑醋仲識煮雞酒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩依家網上有教點整好方便,佢都係上網睇嚟學

      刪除