2023年2月14日 星期二

陪產—貓孫狗孫

等候阿姐生產日子,啲貓孫、狗孫都一樣等緊



而準爸爸就打住機、睇吓波、砌住Lego 等阿B出世



而我就成日用零食攻勢,成功氹到啲貓孫陪伴


而Sundae 呢隻貓食貓,有零食至會嚟黐我,佢好醒,我收埋係被底,佢都知道



而兩隻狗孫呢,Rocky 因為比較曳,所以要長期隔離,有時佢又係度吠,所以有時仲要畀老豆“封咀”,真係好慘慘豬,Rose 比較乖,有時會畀佢出廳瞓




我唔偏心只錫貓地,我每日都會畀狗零食2R,氹佢哋


平時我係屋企只要煮一餐,去到阿姐度就要煮兩餐,午餐煮好會係我間房度一邊煲劇、一邊食飯,咁有時阿姐都會落廚整嘢畀我食,呢日lunch,阿姐整咗個牛油果三文魚焗飯,包紫菜食,隻為食Sundae 嗅到三文魚味又要食

阿姐之前買咗一袋紅薯仔,襯啲紅薯出芽之前要清咗佢,阿姐就出手整個蠔油薯仔豬扒

煎豬扒嗰陣,留啲畀2R食

每次我哋一開飯,一定有Sundae 份,哈哈


平時係女婿負責餵貓狗,有時女婿出咗去未番,就阿姐負責餵,有時女婿係土庫掛住打機,過晒鐘都未餵,搞到貓地係度扭人開餐,我都會唔抵得啲孫餓親我走去餵

 

要食飽至可以大覺瞓

 

貓地無所事事時,Macy 又會撩吓交打

 


10 則留言:

  1. 你有豐富湊b湊貓狗經驗
    一定掂

    回覆刪除
  2. 好熱鬧嘅一個月,要顧大又要顧細,雖然忙,但應該都好開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔駛點顧個BB,BB父母都爭住夜晚湊,我一心都係想顧好阿姐,等佢食飽啲,見佢補眠至幫吓手睇住

      刪除
  3. 貓貓應該好開心, 多咗零食😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐唔係成日開罐罐畀佢哋食,我隔日就開罐罐,狗狗日日有狗餅食,啲孫一定勁鍾意我

      刪除
  4. 呢排會唔會去探下佢地? 我估你一定好掛住

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實打算都係一個探一次,呢個月尾阿姐會自己返嚟一日,應該到三月至會見到粒孫

      刪除
  5. 近幾個月太忙了!終於可以嘆Blog喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 見妳頻頻出去食好西,就梗係忙啦,所以好耐都無見妳啲羅家飯,呢排係妳呢Blog,我又留唔到言了

      刪除