2023年2月16日 星期四

陪產—產前鬆一鬆

阿姐又未生得,幾乎日日都同我出去行吓,買吓嘢


有時順便食埋lunch,呢日去食米線




呢日又去行超市

阿姐話襯未生,天氣又好,帶Rocky 出門外行吓




呢日係阿姐預產期,但都仲未有動靜,要去見吓個助產士,之後我哋食埋晚飯,女婿想食龍蝦包






 之後去咗寵物店買Rocky 狗糧

都唔記得咗,之前去食米線之後,同阿姐去買咗兩件cake,呢日攞出嚟做下午茶,為食Sundae 又話嚟一齊high tea




住咗幾日都仲未習慣,都係好早起身,每朝朝早自己整啲嘢食,呢日星期六,我蒸包食,Sundae 又嚟睇我食咩,又要分一杯羮




等阿姐女婿起身,就去IHOP 食Brunch



呢日元旦補假,女婿唔駛返工,下午約咗女婿阿娘一齊去shopping,先去接未來親家,見到佢家姐養隻狗女,佢好乖呢,佢咁乖,我同阿姐都話搵Rocky 同佢換,哈哈


去咗行Shopping Mall,阿姐要去退啲嘢,之後我哋去咗食韓燒






 

 

8 則留言: