2023年2月21日 星期二

孫女出世喇

阿姐就嚟生,要做好一切準備,因為阿姐覺得係醫院生B 會好多菌,所以佢決定係屋企生

我瞓間房係做BB 房,因為放咗我要瞓張吹氣床,所以張BB 床暫時無位放,先用張網床係阿姐房用住先,貓地又要先用為快


又幫手清開個廳啲雜物,set 好個大水池



到咗1 月4日零晨,阿姐開始覺得肚痛,朝早就通知啲助產士,朝早助產士嚟到,開始放水,煲熱水放水池度準備

貓地各至匿埋,2R 就抱佢哋落basement


要生BB,唔係話生就生,我哋都等得好心急,到咗下午,BB 終於都出世喇




貓姐姐要嚟睇妹妹


之後我就炒薑飯畀阿姐食

阿B暫時食住呢啲奶先





阿姐有女萬事足



啲貓姐姐對呢個妹妹真係好好奇





呢個星期阿姐只可以食薑炒飯,灼菜,蒸肉餅、蒸雞



要畀多啲時間阿姐休息,帶阿B入房湊,Macy 又嚟幫手睇住


Hi,大家好,我叫做Alena,出世時得6 磅13 安士



好鍾意啜手指,帶住手套都要啜



 

12 則留言:

  1. 聽過係美國可以係屋企生B, 無諗過係真架, 哈哈
    孫女爸爸有無陪產?

    回覆刪除
  2. bb個鼻好高
    堂眉好粗,仲有兄弟姊妹跟住嚟
    咁多貓頭做媬姆
    一定快樂成長

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定係Happy Family,個樣要再大個至知似邊個多啲,應該都會似爸爸多啲,係西班牙妹

      刪除
  3. 見到貓地探bb, 感覺好甜蜜😍😍💞💞!再次恭喜一家齊齊升呢🎉

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時得S'mores 對BB無興趣,貓地習慣有個妹妹,遲啲應該會好啲

      刪除
  4. 恭喜恭喜🎉🎉 孫女好可愛🥰

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 其實我覺得都好危險,都係喺醫院生隱陣啲

      刪除