2023年5月24日 星期三

湊貓B — 1

仔仔爸做嘢間公司,個貨倉有隻貓女,係附近啲舖頭畀佢老細,但佢老細一直都無照顧隻貓,連食物、水都無,好彩有個西班牙工友,有攞乾糧餵佢,每個星期六,仔仔爸都會帶乾糧收工前放多啲畀佢,怕星期日公司無人佢會無嘢食

上個月仔仔爸聽個西班牙工友講,話貓女生咗四隻貓BB,不過仔仔爸一直都無見過,仔仔爸聽見貓女生咗BB,應該要食多啲嘢至夠奶水餵貓B,所以開始每日攞罐頭返去餵貓媽媽,貓媽媽已經見慣仔仔爸放食物畀佢,每次見到仔仔爸都會出嚟討食

終於見到啲貓B,原來已經大到可以自己食罐頭, 仔仔爸話貓媽好偉大,仔仔爸放低罐頭行開幾分鐘,返去唔咗兜罐頭,原來貓媽媽撥入架底畀啲貓B 食先

我聽見仔仔爸話貨倉有貓B,已經諗又多幾隻流浪貓,真係好慘,仔仔爸都覺得係,所以佢決定帶啲貓B 返嚟,試吓搵人收養、或者送佢哋去Shelter

上個星期五攞定貓籠、貓袋出嚟,隻Mango 仔主動入籠



星期六仔仔爸捉咗兩隻貓B 返嚟,係襯貓B 食罐頭時捉,話呢兩隻為食至捉得到,一隻係黃貓,另一隻係玳瑁貓



第一時間就係入厠所沖涼,佢哋驚到不得了





玳瑁貓沖涼好乖,黃貓初時都發脾氣,但後來見佢沖都好舒服,真係比佢笑死



兩個抺身、吹毛都好乖,仲同佢哋剪埋指甲



 





搞掂晒,先放入個大籠度,驚佢哋匿入床底


之後放佢哋出嚟,知道佢哋一定匿入床底,放低啲糧水畀佢哋,都唔敢打搞佢哋,等佢哋自己休息定吓驚,第二朝入房見到佢哋




有出嚟食晒啲嘢同便便,不過都發現佢哋係其他地方大便,應該仲係驚






平時星期日,仔仔爸會出去買定啲日常早餐、買吓生果返嚟,我就會成日都唔出街,呢日我同佢一齊出門口,我就去買貓仔乾糧,我買完就join 仔仔爸去Food Court 食個快飯


佢哋都係鍾意食濕糧多啲,啲罐頭好快清碟,不過佢哋都肯食乾糧



到星期一,我嘗試引佢哋出嚟食濕糧,佢哋果然係“吃貨”,好快都唔怕我係度都走出嚟食


食完仲識飲水,好叻叻

其實佢兩個都算大胆,自從見我係度睇佢哋食嘢之後,都已經無咁驚,我打開房門,見到黃貓仔瞓係張貓床度好歎,佢見到我都無走貓

Chewy 母愛發作,佢聽到啲貓B 係度叫,會走去房門度聽

我send 貓B 相畀阿姐睇, 雖然啲貓B 未必我自己養,始終貓B 有個名會好一啲,阿姐就叫玳瑁貓B做芝麻,黃貓B 做湯圓,不過我覺得湯圓唔係太貼切,叫佢做花生



10 則留言:

  1. 可能兩隻互相有個伴又好啲😻😻,又,沖涼沖到咁冧,Q爆!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有多隻伴住係無咁驚,見到佢突然舒服到個樣,真係好好笑

      刪除
  2. 你有排都忙爆
    又人b又貓b

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家忙貓B同Charco 仔囉,不過Charco 仔依家都穏定咗,只係佢唔會主動食乾糧,我週不時要氹佢餵佢食乾糧

      刪除
  3. 回覆
    1. 真係唔忍心見到佢哋將來要咁既生活,貓媽媽唔絶育,有貓B既情況會沒完沒了,唉

      刪除

  4. 一眾貓頭好彩遇到你地
    你地有無諗去 shelter 幫手 (阿毛)

    回覆刪除