2023年5月17日 星期三

母親節飯

今年係阿姐第一個母親節

一去到阿姐屋企,仔仔爸就去搵粒孫抱,去睇吓啲貓孫狗孫








我去開罐頭畀啲貓孫食,得Macy 同S'mores 聽到開罐頭聲即刻走入廚房,Mittens 匿咗去Basement,而Sundae 就匿咗係床底




Book 咗枱食飯,要出門口,仔仔爸都無時間同2R 出yard 玩,臨走前我叫仔仔爸請Rocky 同Rose 食狗餅零食,我之前都已經請2R 食其他零食



見到阿姐對面間屋個前yard 好靚

阿B 一上車又瞓,車程大約25 分鐘

去到餐廳門口阿B 就醒咗





阿姐準備咗啲蕃薯畀阿B 食

唔知係咪佢扭眼瞓,唔願食,又畀啲奶佢飲,後來扭計,要Daddy 同公公輪流抱佢出去行街街睇風景


嗰兩碟意粉份量勁多,要打包走




之後就say good bye,回程有啲塞車,好晏至返到屋企,即刻send 相畀阿姐,阿姐都話我哋咁耐至返到屋企

 阿姐又send 條片畀我,話畀咗啲木薯蓉阿B 食,阿姐話佢鍾意喎

餐飯食到好飽,所以晚餐都唔駛食

 

 

6 則留言:

  1. 今年你地兩個係母親節都升左級呢 (阿毛)

    回覆刪除
  2. 三代同堂一起過母親節,感覺上更親密!

    回覆刪除
  3. 你有排開心地忙碌

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐日日send 阿B相我睇,係好開心架

      刪除