2023年5月2日 星期二

Charco仔唔舒服

之前講過Charco 仔依家只會匿係房,除咗食乾糧、飲水、去厠所只會行出房,上個星期開始留意到佢除咗去厠所、飲水至出房







一直罐頭餐都係攞入房畀佢食

見佢出廳都唔食乾糧,所以每隔啲時間攞乾糧入房餵佢

上個星期開始見餵佢食乾糧都唔想食,每次只食十粒八粒,而且見佢都疴咗好多日爛便,見佢咁樣,即刻約見醫生

瘦到得番6 磅幾


 
檢血報告除咗紅血球有問題,其他都無咩嘢,醫生摸佢個肚話有啲實,感覺佢有啲痛,照咗X-ray,係有啲嘢,但睇唔到係邊個器官有事,最好係照吓超聲波,醫生幫佢打咗枝消炎針,開咗啲止痛藥、止大便藥畀佢,畀咗啲可以照超聲波診所地址,約照超聲波
 

可能係打咗消炎針,胃口好番好多
 
 
但都想佢食多啲,會加啲吱吱肉醬畀佢
 
 
食咗止痛藥,連乾糧都食多咗,但食咗止疴藥,佢好似忍唔到大小便,係床度疴,所以我買咗張防水床墊墊住,連個貓砂盤都放埋上床,方便佢去大小便
 




平時我會係廳煲劇,依家我會係房用電腦睇,陪住佢,兼隔中餵佢食乾糧飲水,佢每次都飲好多水,有咁好服侍,佢依家都無出過房半步
 




依家夜晚都要同佢,仲有個貓砂盤一齊瞓




不嬲Charco 仔都係一隻好cool 貓,唔多親人,依家佢唔舒服,瞓覺都主動黐住我,真係好耐無咁close

我一邊煲劇,一邊係旁邊陪住佢



有時佢瞓夠,又嚟黐吓我,瞓上我大髀,真係好耐都無試過







我陪住佢嘅時候,其他貓又會上嚟八吓,Chewy 會搵我討摸同梳毛




Charco 仔胃口好咗,食多咗乾糧,但有時又會扭食零食

見佢一食咗止疴藥反而仲差,所以已經停咗唔畀佢食,佢依家依然疴爛便,一日幾次,仲見佢成日舔肛門,舔到紅晒,不過啲便便已經無咁爛,已經約咗去照超聲波,下次報告畀大家知

 

13 則留言:

  1. Charco仔瘦咗 😔 希望只係小事 🙏

    回覆刪除
  2. 最希望Charco仔唔好太辛苦,食到野,至少無咁難受。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁諗,最緊要肯食,天師仔嗰陣到走都想食,只係食唔到

      刪除
  3. 最驚係貓頭病
    唔識講唔識喊
    乜都唔食唔玩

    希望唔好係大鑊嘢

    回覆刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 希望 Charco 仔快D好留, 唔駛媽媽擔心 (阿毛)

    回覆刪除
  6. 你好有愛心咁錫佢, Charco 仔係會知道,所以佢會跟你多D。

    回覆刪除