2023年5月5日 星期五

Charco仔入室十六年

先講番Charco 仔情況,早兩日已經帶咗佢去照超聲波,因為要照聲波,佢需要禁食,所以朝早佢無得食罐頭早餐,佢肚餓搵我攞嘢食,但又唔可以畀佢食



一入屋我已經即刻開罐頭畀佢食,佢差唔多食咗半罐

報告話佢應該係淋巴癌,啲癌細細粒,話都好難割除,見到個肝都有陰影,之前醫生話佢唔舒服都應該係有一般時間,可能就係佢開始成日匿係房,又成日唱歌嗰陣時開始,不過聽到係癌,我哋都諗住唔做任何治療,醫生開咗隻藥畀佢,已經訂咗,但仲未送到嚟,希望隻藥可以舒緩到佢會好啲

佢仍然鍾意瞓埋一角

有時夜晚佢會瞓我旁邊,但有時就鍾意瞓床尾


Mocha 嚟問候二哥嗎,有時都見佢唔用床上面個砂盤,會走出去厠所個砂盤大便

佢仍然疴爛便,我要成日阻止佢舔肛門,肛門度會有血水,唔知係佢啲便有血,定係佢成日舔肛門,舔到有血


呢兩晚我放毛毡被,佢就要墊住瞓


呢兩日都唔多肯食乾糧,只食幾粒,要扭零食,但我又唔敢畀多佢食,見佢唔多食乾糧,已經畀多咗吱吱肉醬佢食

尋日覺得佢疴少咗,尋晚我哋係廳睇電視,見到佢出嚟水機度飲水,後來仲跳上張摺凳度問我哋攞嘢食,畀平時啲乾糧佢唔食,要食“粒粒”健康糧



食完粒粒糧,仲主動去食乾糧


尋晚一放低佢就即刻嚟搓搓霸住張毛毡被

聽日係Charco 仔入室16 年,即係佢已經16 歲 ,好想見番佢以前活潑健康Charco 仔


一見阿仔唔舒服,我都瞓得唔好,希望啲藥快啲送到,啲藥幫到佢,醫生話隻藥都可以幫到佢疴爛便

養得寵物都預咗佢哋會先走,呢幾年睇住佢食極唔肥之餘,仲瘦咗好多,一諗到要開始倒數佢哋嘅時間,真係好心痛


8 則留言:

  1. Charco仔,你要乖乖聽話,食多啲,”lam”少啲,繼續陪住大家!

    回覆刪除
  2. 試下的雲芝 及force feed
    應該會好啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 一直都有畀靈芝粉食,以前一日食一次,依家要畀兩次,佢肯食我都唔想force feed,如果佢唔食乾糧咪畀濕糧,以前天師仔都係咁,嗰陣佢一啲乾糧都唔食,剩係不停要食罐頭或雞肉

      刪除
  3. Charco 仔已經好叻仔, 繼續加油💪

    回覆刪除
  4. 我覺得最重要係佢地唔好辛苦, 見佢地唔舒服, 自己都唔安樂 (阿毛)

    回覆刪除