2014年11月22日 星期六

表姐o黎同我玩

我奶奶在生時,佢去咗幫我叔仔湊女,所以有時學校假期,我奶奶會帶佢返o黎唐人街過夜

通常啲小朋友o黎到我屋企,我都只會建議佢哋同天師仔玩,Charco仔就唔可以,因為Charco仔只有佢去八人哋,人哋o黎搞佢,佢又會驚,佢一驚我又驚佢會咬人,所以都係少搞佢為妙

兩個表姐o黎同我玩呢

呢個係我大伯個女

天師仔︰我覺得佢哋玩我,似多過同我玩囉


 




玩到攰要眠吓先



表姐又會餵雞比佢食,有時阿姐放假返o黎餵佢食雞,天師仔唔肯食呢




小表弟小時候o黎同我兩貓打招呼

 








20 則留言:

  1. 回覆
    1. 依家奶奶唔係度,唔會點上o黎我度o架啦

      刪除
    2. 老人家通常係重要的中間人,佢地唔係度,家聚自然會少左....

      刪除
    3. 我哋呢個family都算唔錯啦,好似8月時約埋去旅行,下個星期又一齊去波士頓二姑奶屋企開Baby Shower Party

      刪除
  2. 阿夢係人都唔可以埋身,都唔知典解~~~
    好笑的是,來家訪的所有人都想摸下佢,搞下佢.....人人都好鐘意佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿夢咁得意,係人都想摸下佢啦,不過如果貓地怕羞我都唔會打攪佢

      刪除
  3. 好攪笑條繩響頭上傻更更咁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓地成日俾人整蠱,好彩天師仔不嬲都咁好脾氣

      刪除
  4. 最後佢地有冇同Charco仔玩呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無,我唔比,費事真係咬親就麻煩,Charco仔咬人係會攬住人隻手o黎咬住唔放,好恐怖的,就算我抱住佢,俾人摸吓,佢都會昅到實唔俾人摸

      刪除
  5. 原來 Charco 仔係 cool 魔嚟架 haha

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我自己o既家人係晒香港,仔仔爸啲屋企人就係晒呢度,我二姑奶就住波士頓,算比較遠

      刪除
  7. 回覆
    1. 其實係佢玩得好懶,有時只得上半身郁o架咋,哈哈

      刪除
  8. 有小朋友同佢哋玩 , 又餵吓嘢食 , 應該好開心呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲毛小孩覺得多啲人錫,應該好開心的

      刪除