2014年11月2日 星期日

Rhode Island — Day 1

依家至講番8月尾o既事,因為早排要照顧Marble仔啦、早排屋企兩部腦又 short short 地啦,又要收集埋其他人o既相片啦,自己又懶到出汁啦,所以至拖到依家

言歸正傳,每年暑假尾我姑仔都會攞大假去玩,8月中搞好晒我奶奶o既身後事,見9月1號係勞工節假期,連 weekend 有幾日假,姑仔話想去玩吓散吓心

因為8月尾阿姐已經返咗學,阿姐又想join埋一齊玩,所以提議不如去康州附近度玩吓,鄰近康州o既就係 Rhode Island,所以阿姐就 Plan 咗個三日兩夜o既 Rhode Island 行程

8月30號一早出發,先去康州接阿姐,阿姐今年住o既宿舍,係一間民居o黎


先去大學附近o既餐廳食咗個好豐富o既 Pancake  Brunch


係嗰間餐廳個 Parking 度,發現有間俾流浪貓o既屋,間木屋仔好大間,應該有好幾隻流浪貓住的,啲貓可以遮風檔雨,又有人餵,啲人好好喔,呢隻貓好大隻,仲好肥美呢


之後就一行12人,兩部車出發去Rhode Island,我哋會去一個沙灘度玩,相中有仔仔媽…個背脊,哈哈


佢哋玩擲泥沙,玩得好開心



仲玩堆沙,整蠱阿姐個男友仔,真係笑到肚痛
 

 游完水,啲小朋友要食啲小食,仲要食雪糕


 之後去酒店 check-in,已經餓到飛起,嗱嗱淋去搵嘢食,去咗食西餐




之後去咗打保齡,呢個保齡球塲打o既保齡唔同我哋平時玩開嗰種,啲波比較細,而且係無手指窿的,好似大大粒o既麥提沙朱古力

 

因為無手指窿,要靠腕力o黎推個波出去,我覺得都幾難控制,都有啲難度


呢度打保齡係段鐘計,另租鞋,我哋玩咗一個鐘就返酒店瞓覺了





22 則留言:

  1. 一大班人去渡假真開心, 點解......你去沙灘都唔著泳衣啫 XP

    回覆刪除
  2. 仔仔妈点解唔著返件 bikini 啫?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到自己啲肥豬肉都頂唔順呀,仲邊敢著出o黎呀

      刪除
  3. 去到那兒,見到貓一樣好開心

    回覆刪除
  4. 嘩一家去玩好開心呢~
    我中意啲保齡球喎~ XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 去玩就梗開心啦,好大粒朱古力呢,唔溶係手,又唔溶係口,哈哈

      刪除
  5. 真係好似粒麥提莎呢 , 卡卡~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果真係咁大粒麥提沙,食完都“漏”屎

      刪除
  6. So sad to know that your mother in law passed away in August.....RIP.
    Still remember I saw her photo when I started visiting your blog not long ago.

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳身體好啲未﹖我出blog都算密,妳咪多啲o黎睇我家寶貝囉

      刪除