2014年11月8日 星期六

Rhode Island — Day 2 (Part 2)

Rhode Island有好多好有歷史性o既建築,我哋去完 Green Animals Topiary Garden 之後,就想去搵呢度介紹o既其中一間大屋參觀,但搵來搵去都搵唔到,見已經去到海邊,就走去行吓




沿住呢條海邊一直行


見到呢間大屋


我哋走埋去睇吓,原來可以入去參觀的,裡面都好靚o架,好似去咗歐洲啲古老大屋咁

呢間都係有啲年代o既建築o黎









 呢邊係正門,原來係屬於某大學的




行完呢度,我哋 Book 咗坐觀光船出海,去到食咗個 Lunch,聽到消息話會落雨,所以我哋決定取消,咁係嗰度行咗陣,就早啲去食海鮮

阿姐話呢度都好出名


要係門口排隊兼 order 埋嘢食,至安排枱俾人坐

店門外及店內o既裝飾





我哋 order 咗o既食物,仲有青口啦、蜆湯啦,好鬼正






之後我哋又趕去玩攀石

阿姐著好晒啲裝備

呢個小學雞程度,唔需要著裝備都玩得,仔仔媽都覺得 so easy,哈哈



呢個係中級,我都玩咗一次,不過我無爬到上頂,我有啲驚驚



呢個係高級,成三層樓咁高,阿姐都有嘗試去挑戰


啲細路超鍾意玩,我哋啲大人都覺得幾好玩,個個都玩得好開心

玩完都仲未嫌夜,仲要去食埋宵夜至返酒店瞓呢







20 則留言:

  1. 嘩!妳個宵夜係一大碟雪糕黎架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲細路要食甜品,其實我無叫嘢食,我只係幫吓口其他人啲食物,我夜晚係唔食嘢的,怕肥喔

      刪除
    2. 啲小朋友唔怕甜,我只食咗小小香蕉

      刪除
  2. D玻璃畫好靚呀,我都想試下攀石,可以練到身體唔同嘅肌肉架,修線條會好靚架

    回覆刪除
  3. 攀石我以前都有玩过,爬上去唔惊,但落就好惊

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話,好like返落o黎彈吓彈吓,但原來我唔敢放手,真係幾好玩,有機會都想再玩

      刪除
  4. 間大屋好靚呀. 仲有碟係咪炸魷魚? 睇到我流口水

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常啲“古老大屋”就梗係大o架啦,哈哈
      係呀,我都係鍾意香港啲海鮮囉

      刪除
  5. 回覆
    1. 我都覺得幾好玩,不過玩多幾次啲手指會痛

      刪除
  6. 間古老大屋,好有歐洲 feel!
    睇見D海鮮都流口水!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛特登去歐洲呢,哈哈,我都鍾意食海鮮,不過都係鍾意唐人o既食法,老番食法,龍蝦點牛油,想肥屎人咩

      刪除