2014年11月18日 星期二

我家二少 — Marble仔

上次阿姐返o黎,佢叫Marble仔做二少,我話點解佢叫二少,佢話Marble仔年紀應該大過天師仔喎,所以叫佢做二少囉,其實都無咩所謂啦,好似天師仔咁,佢比Charco仔遲入門,但佢身型大隻啲,估佢年紀會大過Charco仔,所以叫佢做大少,而Charco仔係自貓B帶返屋企,一直受寵愛兼寵壞,所以阿姐不嬲都叫佢做少爺仔

都係睇番今篇o既主角啦


 








 佢好愛high貓草



我儲到佢第一條鬚鬚呢


某日見到宣傳紙隻貓好似 Marble仔
 

 另外某日行街,見到個貓年曆個封面仲似Marble仔呢


除咗對綠眼,係咪好似呢


二少點都係鍾意黐住張床,好鬼識嘆o架佢









35 則留言:

  1. 回覆
    1. 係就發達了,可以幫補吓啲罐罐零食錢

      刪除
  2. 好靚仔!我未養貓前一路好想搵到灰色貓貓, 但遇唔到==
    二少個樣好型, 好有浪子feel!

    回覆刪除
  3. 因为有好好心的仔仔妈一家,才有幸福的Marble!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日同Marble仔講︰呢個屋企係咪好正呢,咁多嘢食,又咁多人錫

      刪除
  4. 高床軟枕,太幸福了,呢隻仔真幸運 ﹗~;~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁一定會比係前主人度幸福,我話o既

      刪除
  5. 床舖軟綿綿梗係好舒服喇!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 咁佢依家息影,留係我屋企做嘆嘆二少囉,哈哈

      刪除
  7. 其實醫生有冇估佢有幾多歲呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫生寫佢“middle age”,我估佢6-7歲呱

      刪除
  8. 回覆
    1. 佢唔係有牙患,就會俾人丟出o黎,至遇到我,我一定會俾幸福佢的

      刪除
  9. 回覆
    1. 一來新o黎新豬肉,二來佢又係比較嗲過兩貓

      刪除
  10. 我估 marble 仔以前都係一個好識 o氹人嘅少爺仔, 但可惜前主人咁衰唔要佢, 好彩遇到你, marble 仔比以前更加幸福

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家Marble仔遇到我,佢一定幸福到爆

      刪除
  11. 這是Marble仔的福氣,遇上了你們一家好心人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知佢前半生過得幸唔幸福,但佢o黎到我屋企,我一定俾到幸福佢

      刪除
  12. 原來妳同我一樣有鋪儲鬚鬚癮架

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,我都儲咗好多,咁妳呢

      刪除
    2. 我儲咗一隻蛋咁多haha~我同一個蛋型玻璃瓶裝起size同真蛋一樣大

      刪除
  13. 回覆
    1. 佢真係好鬼識嘆,知道自己係家中少爺

      刪除
  14. 見marble 仔活得好自在....實在太高興

    回覆刪除
  15. 冇上來一排~一上來就見你添丁~恭喜晒~
    Marble仔好福氣~遇到你地一家~一定好幸福

    回覆刪除
    回覆
    1. 太豐盛o既物質就俾唔到佢,但我哋愛佢,佢都算係好幸福

      刪除