2014年11月15日 星期六

安全感

Marble仔一入屋就進駐阿姐房、阿姐床,所以間房、張床對佢o黎講好有安全感





初來時,係呢間房度,邊個摸佢都可以


就算天師仔走上窗台、走埋上床瞓,只要貓地唔走埋去搞佢,佢都唔會走貓






但做完剝牙手術後,早晚都要捉佢食藥,所以嗰排,一抱起佢就叫



一食飽就匿番入房,有時又匿入我房,我張床


就算出o黎等食,都係匿係凳底枱底,又唔肯俾人摸



嗰陣佢怕咗仔仔爸,但每晚仔仔爸都會入房幫佢梳毛,佢又好鍾意,好鬼冧



有時我係房睇電視,佢都會上床瞓黐吓我




但呢排又唔愛上床陪我瞓,可能對其他地方熟識咗,尤其係個廳,佢好多時都會係廳唔同o既地方瞓,有機會至再講






24 則留言:

  1. 回覆
    1. 點會瘦,佢每朝有罐罐食,四點後有蒸雞食,乾糧我又放長糧,我驚佢第日變肥佬呢

      刪除
  2. Marble係咪都算適應左架啦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都算啦,有時都會避開啲貓,但有時貓無搞佢佢又郁手打貓,都算係咁o架啦

      刪除
  3. 會通屋週圍瞓,即系完全適應晒啦

    回覆刪除
  4. 貓咪好奇心很大,鍾意四圍探索。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢要熟識呢個屋企每一笪地方吖嗎

      刪除
  5. 回覆
    1. 好彩係藥水,比較易餵,三貓食藥最難搞反而係天師仔

      刪除
  6. Marble仔又靚又爹豬...幸好有你們

    回覆刪除
    回覆
    1. 當初見佢咁黐人,諗住容易捉番屋企,不過就算唔黐人都會諗辨法帶佢返屋企的,長期由得佢係17樓都唔係辨法,好似我家Charco仔咁cool cool的,都唔會唔錫佢

      刪除
  7. 回覆
    1. 但我屋企啲heat好鬼熱,試過要開風扇

      刪除
  8. MARBLE 仔以為佢匿埋就冇人捉到佢出嚟食藥 XD

    回覆刪除
  9. Marble 仔梳毛個樣好冧呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢又真係好鍾意梳毛,兼且仔仔爸手勢又好

      刪除
  10. 仔仔爸真好耐性和爱心!

    回覆刪除