2017年2月2日 星期四

黐人 — 天師仔

平時天師仔只會陪住係人身邊附近,佢係唔會黐實人



如果想佢陪住妳,只要放啲好似膠袋呀、毛巾呀、紙皮之類o既嘢係度,佢就會好自然咁墊住佢











曾經試過將一塊大毛巾,一張貓墊放埋一齊,睇佢會揀邊樣


當我坐梳化時,可以放佢張貓床上o黎,佢又會走上貓床陪住我



某日我係梳化睇電視,天師仔埋o黎搵我,佢好難得咁黐實我呢



上次咪話阿姐係X'mas party 度抽到張毛毛毡,依家用o黎睇電視時冚冚保暖

好多時我係度睇電視,天師仔都鍾意墊上張毛毛毡度,咁佢又可以陪吓我








佢真係鍾意張毛毛毡,我攤係梳化,讓我心口個位比佢,佢都肯走上o黎比我黐住





平時梳化無人,佢都會去走上張毛毛毡度瞓覺



 阿姐用電腦時,佢又去瞓住張毛毛毡o黎陪阿姐


 阿姐話佢某日隔住張毛毛毡同佢隻大髀按摩呢





14 則留言:

  1. 毛毛毡軟綿綿好舒服,貓地好鍾意呢。

    回覆刪除
  2. 有無同佢講, 按還按, 唔好肉緊到出爪 XD

    回覆刪除
  3. 佢地有冇分邊張床係邊個定係會隨意瞓架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都好隨意,睇當時心情,想瞓邊就瞓邊

      刪除
  4. 貓輕可以瞓人心口真好sweet呀!換左我二犬一定責扁我!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鍾意貓貓瞓心口,可惜佢哋唔鍾意,曾經天師仔都試過瞓係我心口

      刪除
  5. 毛毯軟綿綿天師仔真識嘆!

    回覆刪除