2017年2月20日 星期一

Chewy 絶育了

一見Chewy 唔再翹pat pat,加大聲叫,就知佢發情完畢,撞啱阿姐休息,一於辛苦啲,帶佢去做絶育手術

因為去私家動物診所做絶育手術,真係好昂貴,之前Charco仔、天師仔、Shadow仔佢哋都係帶去ASPCA流動絶育車度做絶育手術

想去ASPCA流動絶育車,要上佢網頁,check吓會係邊個地方停留,仲要晨咁早去排隊,因為每日只收廿幾隻動物,5點就要起身,6點前要出門口,所以真係幾辛苦的

因為做絶育前唔可以食嘢,我怕Chewy半夜無嘢食會嘈住晒,所以叫阿姐出廳瞓,阿姐話天師仔幫佢暖床喎,好乖呢


 架ASPCA流動絶育車,嗰日都好多人




阿姐話有兩個人讚Chewy靚女


好多狗狗同貓貓





片中隻金毛犬,佢遲咗o黎,所以額滿無得做


呢隻狗仔叫Coco,週圍撩狗玩



呢隻係大肥貓,有20磅





呢兩隻係同胎的


要到下午至可以去接番Chewy,仔仔爸襯上車接Chewy時,影其他貓




呢隻係20磅嗰隻肥貓呀
 


接咗Chewy上車,佢仲係軟軟又暈吓暈吓




返咗屋企了


返床底休息



比佢瞓咗一陣,佢至有胃口食嘢,第二日都係成日想瞓,公公都去安撫吓佢


一直到尋晚至比較活躍番,我哋都係比佢靜靜休息,怕佢受驚,會整親個傷口


21 則留言:

  1. 果時美妹做完手術都係咁樣樣架....GELL WELL SOON <3

    回覆刪除
    回覆
    1. 麻醉未散係咁o架啦,明o既,點都要痛幾日,見佢個傷口埋得好好

      刪除
  2. 回覆
    1. 唔知係痛吖定要帶頭罩唔自在,佢好乖呢,不過見佢個傷口埋得好好

      刪除
  3. 安樂晒啦^^
    20磅肥貓絕咗育咪仲肥啲添@@

    回覆刪除
  4. FYI,Humane Society of NY 絕育都好好價錢架

    回覆刪除
    回覆
    1. 有政府樓證明唔駛錢,我只比$5 頭罩+$15 打針錢,另外比咗$20 當捐款

      刪除
    2. 呢個我知,我做過ASPCA.只係太多人,我通常會選擇另外搵

      刪除
  5. 原來有呢種流動服務,好好呀!

    睇見Chewy咁都有d心痛,不過咁都好,豈碼以後就一勞永逸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以後佢又唔駛受發情之苦,我哋又有覺好瞓

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀,幫毛小孩絶育係應該的,可以減低生殖器官o既疾病

      刪除
  7. 咁凍仲要咁早起身真係好辛苦, 但為咗毛孩, 辛苦都值得GE

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 佢個傷口埋得好好,只係怕佢會舔傷口,所以唔敢除頭罩

      刪除
  9. Chewy唔使辛苦,府上各人亦有覺好瞓咯﹗^^

    回覆刪除