2017年2月18日 星期六

阿姐寶貝女

阿姐成日話佢個女,成隻毛公仔咁,又軟熟,又可愛








上次阿姐去老番超市買龍蝦尾,仲買咗一塊牛扒,自己煎自己食,仲要返入房同個女一齊開餐

開餐前比奇奇舅舅“鼠”咗入o黎,即刻趕返佢出去


Chewy一係床底行出o黎,都係比佢阿娘塊牛扒吸引先







 

阿姐最鍾意佢個女上佢張床,但佢又唔比人黐埋去,一想埋去就會走


 

有貓友教我放個紙盒比佢,但佢唔鍾意,都無入去瞓過


有時又抱佢出去見吓啲舅父


Marble仔對Chewy都無反應







外婆我又要抱抱


發情時,阿姐抱佢出去,幫佢 R pat pat安撫佢呢



早幾日執到佢第一條鬚鬚


講吓Chewy親生媽咪,阿姐男友仔有繼續餵佢,阿姐話平時貓地係跳上二樓窗口餵佢,但隔離屋斬咗棵樹,變咗貓地無地方借力跳上二樓,所以依家要改落basement 度餵






  

22 則留言:

  1. 阿姐大細超, 有女萬事足, 唔理四個細佬?

    回覆刪除
  2. Marble:猫女?都唔食得,冇興趣😁

    回覆刪除
  3. 阿姐同個女一人兜樂趣多,做乜婆婆妳唔一齊入埋去,然後三婆孫"燦"枱腳呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔食牛扒的,佢又唔買豬扒過我食,正衰女包

      刪除
  4. 奇奇有得睇無得食...慘慘!! :p

    回覆刪除
  5. 阿姐好似淨係掛住囡囡, 忽略左4位哥仔 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己個女喎,緊係寶貝啲,其他等佢阿娘我o黎錫

      刪除
  6. 你恨咗咁耐, 終都都有個孫女啦 haha
    Chewy 又得意又靚女 <3 <3
    Marble 仔對個外甥女冇興趣, 咁其餘3貓有咩反應呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,終於有隻貓女,仲要咁靚女
      只有奇哥仔對佢有興趣,尋日Marble仔走入房跳上床,都只係嗅一吓就無理佢

      刪除
  7. 阿姐好可愛啊,同貓貓一齊開餐 ^^

    回覆刪除