2017年2月9日 星期四

成日匿床底

Chewy o黎咗三個星期了,因為仲未同佢去做check up,所以佢仲係隔離係阿姐房,但佢到依家都仲係成日匿係床下底




慢慢至開始坐出啲張毛毡度













佢一見人入房,有時又會即刻匿番入最裡面,所以阿姐要慢慢“爬”埋去接近佢


終於開始敢出o黎食嘢,其實佢唔係咁鍾意比人餵,佢鍾意自己食



比玩具佢玩都無咩反應



佢到依家除咗係床底,只會去窗台



阿姐抱過佢上床,但一放手就走了



年三十晩,我要幫阿姐換過晒啲床單、被袋,所以叫阿姐抱Chewy 入我房


又驚到匿係窗台


之後婆婆我又乘機抱吓



Chewy四個舅父,只有奇奇舅父對佢最有興趣

成日“捕”係門口想見佢



成日想跟埋入房


依家奇哥仔無得入房陪阿姐,只有轉移陣地,入我房瞓





佢到依家都仲係一到夜晚就喵喵叫,試過佢阿娘都怕咗佢,情願出廳瞓,哈哈





我睇報紙、食三文治時,都會特登入房陪住佢,等佢習慣我哋o既存在,我仲會摸吓佢個頭,其實佢都鍾意人摸佢頭仔,摸個身、手仔就會有少少驚,不過依家都開始習慣少少了

其實睇佢咁o既情況,都預咗佢需要好長o既時間至能適應係呢度,我哋係唔會強泊佢的,一定會慢慢o黎,最希望佢唔好再夜晚喵喵叫



23 則留言:

  1. 一開始睇錯咗以為你地同Chewy改咗個花名叫 Chewy O, 好似Cheerio 咁,哈哈!

    晚晚喵真係難搞呀,佢仲係驚驚呢!

    回覆刪除
  2. 一下子有家、有家人、有咁多位舅父、有幸福…从没到有,佢紧係要时间去适应啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個當然明白,不過睇佢個性,真係仲有排囉

      刪除
  3. 晚晚喵喵叫, 會唔會仲未慣入屋, 仲想出街玩 hehe

    回覆刪除
  4. Chewy 妹妹仲好怕醜咁呀. 可能仲掛住媽媽

    回覆刪除
    回覆
    1. 係有少少怕羞,習慣係室外,突然要困係室內,當然唔習慣

      刪除
  5. 一定要有耐性俾佢慢慢地適應, 放個紙盒係床下俾佢瞓, 多d安全感

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 開始開放啲舅父探吓,暫時佢最唔怕天師舅父

      刪除
  7. 入屋後環境唔同晒,小公主都好乖。除左晚上叫,都冇攪破壞。斯文女!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知係咪發情,成日叫,仲叫到好大聲,比佢搞到無覺好瞓

      刪除
  8. 慢慢啦, 佢流浪期間可能曾受過其他貓公嚇過, 一入屋有3隻大貓, 唔惡反抗已經好好..

    回覆刪除
  9. 真係要比D時間佢融入家中!

    回覆刪除
  10. 佢四隻腳白雪雪 , 好可愛呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 手仔著白短襪,腳仔著白長襪,哈哈

      刪除