2017年2月12日 星期日

週圍匿

貓地就最鍾意係屋企週圍匿

奇哥仔就最百厭,搵到啲刁鑽o既地方o黎匿



Charco仔就愛有咁高去咁高(阿姐個衣櫃頂)


Charco仔同天師仔都鍾意去啲有遮掩o既地方瞓






Marble仔有時又會走入以前嫲嫲房個書枱底


又走入天師仔間房啦



Charco仔同天師仔好多時都鍾意匿係放襪個架度,由其係Charco仔,好多時都係食完我放工返o黎餵嗰餐就會走上去







Charco仔仲有走入旁邊放零食嗰格,想偷零食﹖




奇哥仔又鍾意匿係阿姐個衣櫃度瞓覺



試過“young”晒阿姐啲衫落地


仲會R門要阿姐開衣櫃門比佢入去


今日有香港o既貓友因為公事,o黎咗紐約,順便o黎探我同我家貓地,其實佢唔係第一次o黎,佢2013年時,已經o黎探過我一次,因為佢個人唔鍾意影相,所以都無影佢同貓地o既互動

舊年年尾收到圓丸媽寄黎o既年曆同禮物


原來圓丸係舊年十月已經做咗小天使


依家得番巨貓陪住佢,圓丸媽話佢屋企附近開咗間貓貓領養中心,佢間中都會去幫吓手,早前過農曆年,佢有個狗友去旅行,佢仲幫朋友湊狗狗





18 則留言:

  1. 匿埋, 可以進可攻, 退可守
    我見到好多糧餉, 貓地唔駛驚餓親

    回覆刪除
    回覆
    1. 愛玩伏匿匿,比我哋寵壞晒,買好多零食比佢哋

      刪除
  2. 貓哋:你搵我唔到,你搵我唔到😁

    回覆刪除
  3. 玩躲貓貓係佢地嘅天性呀!

    回覆刪除
  4. 奇哥仔可能唔係匿埋而係看住d糧食,罐罐!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇實都無用啦,未係開餐時間,都唔會開比佢食

      刪除
  5. 匿係阿姐個衣櫃度瞓覺,咁如果阿姐唔為意,開左個衣櫃,會唔會嚇親 ^^""

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常佢入咗去,個衣櫃門就唔會關,所以見到門開住,都估到佢係裡面

      刪除
  6. 啲貓貓周圍匿.........要每隻揾出嚟都好花時間呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係o架,有時搖啲零食都唔肯走番出o黎

      刪除