2017年2月16日 星期四

Chewy發情了


Chewy o黎咗幾個星期,其實原本應該要襯早同佢做check up,同埋絶育,但一來阿姐成日都唔得閒,二來見佢成日喵喵叫,知佢仲未習慣,仲係驚,所以唔敢咁快同佢做check up,怕再嚇驚佢



繼續匿係床底










 

 

開始慢慢走出啲



走上窗台





可以開始摸頭仔、摸頸、下巴


但依家出事了,佢開始發情,見佢難得走上張床度

仲碌o黎碌去

 

我已經開始懷疑佢係咪發情,最後見佢係度翹pat pat,咁十成十一定係發情了


發情後,之前佢只肯比人摸頭、摸下巴,摸個身,唔係唔摸得,但會比較抗拒,但發情後個身可以摸之餘,仲鍾意人幫佢 R pat pat


知佢發情其實好辛苦,唔係怕人都比摸pat pat,唯有盡量幫佢 R 吓,得佢舒服啲

但最慘o既係,佢一到夜晚就大叫,平時夜晚都已經叫,佢依家仲要大叫,真係比佢搞到成晚都無得瞓,希望佢快啲發完,到時點都要阿姐比時間帶佢去絶育,咁大家以後都唔駛咁痛苦

前日情人節,今年見阿姐係度,就搞吓嘢啦,之前見老番超市,Pack 裝雪藏龍尾做特價,買定二pack 返 o黎,因為仔仔爸鍾意食龍蝦


一嗅到海鮮味o既Charco仔,已經第一時間走埋枱度哄




Charco仔問︰點解我無得食,因為唔係清蒸係蒜蓉蒸,所以你咪唔可以食囉
我仲去買咗個蛋糕返o黎,Sweet 吓 o忝


年三十嗰晚,自從奶奶走咗,我哋過年都唔會做節,咁啱阿姐嗰日休息,又要去幫貓地入貨

諗住橫掂出開去,就係外面食飯當團年,原先想去Food Court 簡單食就算,點知連 Food Court 都早收,咁見到有間食台灣嘢,有個酸菜碢,阿姐話想試吓


仔仔爸點咗阿姐唔食o既臭豆腐



之前話過依家少同阿姐聯誼,咁阿姐返完星期日早班,至返星期一夜班,之前見有派傳單,開咗間食炸魚薯條,阿姐見有蟹餅,話想試,嗰日阿姐又要去銀行入check ,所以約咗佢我放工係唐人街等,去到阿姐見原來係唐人開的,就話買番屋企食,唔堂食了


奇哥仔o黎偷食呢


啲蟹餅都可以o既,啲炸魚就唔得囉,都唔會再有下次




14 則留言: