2017年6月7日 星期三

貓地之日常

真係羨慕家中啲貓大帝,唔駛做,日日等我哋服待佢哋,每日只要等食、等疴、去玩、想hea就hea、想瞓就瞓

通常每日朝早,貓地都一早就起身,仲會等我哋起身


但有時,都仲見有貓未願起身



又或者已經起身,係度做緊早操,哈哈



一見仔仔爸入咗廚房,就知道準備早餐,哄晒係廚房



未聽到開罐罐聲時,五貓各自搵地方等,大家搵得齊五貓嗎﹖


一食飽Marble 仔又匿係浴缸


有時就返梳化再瞓過,唔怪得佢咁鬼肥啦


有時連天師仔都上梳化陪Marble 仔瞓


Charco仔一食飽就攤地


有時會坐上電腦椅,或者係電腦椅頂,避開奇奇



奇哥仔朝早唔會食太多罐頭,所以好快又等放乾糧


食飽就返個籃度hea


有時我仲未夠鐘出門口返工,佢哋又要出走廊行吓



Chewy要仲未太敢行出去,就算敢都只係行到轉角處度裝吓


我諗當我哋返晒工唔係屋企,貓地一定係各自搵地方hea






到我收工返到屋企,有時會有貓迎接,但有時又無,我都要週圍去搵貓







當我搞掂餵完佢哋食雞肉罐罐餐,沖埋涼,就開始做自已嘢

會睇吓報紙,睇,佢哋又o黎搞住晒啦,唉



之後我會開電腦上網,有貓係床陪住

同Chewy玩吓


到我哋食晚飯嗰陣,通常Chewy 都係阿姐床度瞓覺



到咗星期日放假,我都會瞓得比較晏,某朝我起身,見到Chewy 瞓係床尾,睇佢個樣都仲未瞓醒


有時早起去個厠所,一落床見到有貓瞓係床邊貓床瞓,仲未起身


好多時到我食早餐時,Marble仔又要o黎R 食



通常星期日都好少出外,多留係屋企,有時下午會出廳睇機頂盒電視,通常Marble仔又會o黎梳化瞓兼陪我


瞓到仲脷,仲發夢週身郁



但有時佢哋會入房上床瞓



或者我留係房上網,都有貓上床瞓兼陪住我,我仲會閂燈唔“橙”住佢哋瞓


到食完晚飯,洗好碗,多數都係繼續留係廳追電視劇,有時Marble仔又黐住我睇電視,其他貓都留係廳度hea

 

擦完牙,返房瞓,有時會見到有貓地已經瞓住等


但呢張相係,當我一上床,兩貓又走晒了

基本上,貓地每日都係咁過,有貓黐實時就覺好溫馨,有貓頑皮搞蛋時,覺得好玩又得意

養貓地都已經有十年,真係想像唔到,如果家中無貓會係變成點



18 則留言:

  1. 你地返哂工, 仲唔係佢地大哂 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 一係狂瞓,一係狂開“扒地”,哈哈

      刪除
  2. 家有愛貓日子過得好快樂呢。

    回覆刪除
  3. 等食時,一隻喺櫈底,一隻喺枱,一隻喺櫃頂,但我睇唔清楚係兩隻癡住喺地面定得一隻。^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 一隻係地下黑色個書包度,另一隻係電腦椅頂

      刪除
  4. 我曾經幻想貓地識煮飯洗衫就好啦!! n,n

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就真係好了,唔駛請菲傭印傭,哈哈

      刪除
  5. marble瞓覺個樣好sweet
    我都成日係ip cam見到兩隻狗淨係係度瞓
    呀貓呀狗唔使做有食有住真係嘆。

    回覆刪除
    回覆
    1. Marble仔咪就係成日食飽就瞓,所以至咁肥
      做佢哋就最好不過啦

      刪除
  6. 出走廊行吓又可以舒展筋骨 , 唔錯呢~!!

    回覆刪除