2017年6月11日 星期日

新晉貓奴

記得我姑仔個朋友阿Pat 嗎﹖之前暫託過靚女阿Flo 嗰個呢,半年前佢又幫Shelter 暫託一隻得幾個月大,後頸受咗傷o既靚貓女,叫Bubble


阿Pat 話佢都好驚人,去佢屋企初期,頭十日都匿埋,之後至慢慢適應,後來都好黐佢,但一有陌生人去佢屋企,又會匿埋直至陌生人走咗為止

半年個傷好番晒,再驗查過身體好健康,要帶佢返Shelter 幫佢絶育,搵領養

上次食母親節飯時,阿Pat 都有去,佢不停同我哋講Bubble 要返Shelter 了,佢好唔捨得,想問我哋可唔可以領養,老老實實,我已經5隻貓,都唔打算特登去養多一隻

最後Bubble 打動到阿姐表妹,即係我姑仔個女囉,佢返到屋企問過我姑爺仔,批准可以養貓,Bubble 可以入門了

早兩個星期六,我姑仔同表妹去Shelter 接Bubble,我同仔仔爸又去湊熱鬧,間Shelter 就係正唐人街



待領o既貓貓,有好幾隻都好肥美




入到去唔可以影相,所以影唔到Bubble,我仲帶咗個貓籠比姑仔諗住比佢接Bubble,但Shelter 用個紙盒裝住Bubble,咁姑仔話攞個貓籠返屋企,比佢做住貓屋先


接Bubble 前一日,Bubble 至做咗絶育手術,所以要帶頭罩


接咗佢出門口,阿Pat 趕o黎見吓Bubble,阿Pat 隔住個紙箱叫Bubble,Bubble 一聽到阿Pat 把聲就不停叫回應阿Pat,阿Pat 好掛住佢呢

一返到屋企返Bubble 先係厠所隔離,初時好驚呢,匿係個紙箱都唔敢出o黎


不過無耐佢就自己走入貓籠度匿埋,幾日佢就開始適應


我送咗隻貓碟比Bubble 做見面禮




啲玩具係佢玩開,嗰日阿Pat 特登攞o黎比Bubble





一個星期了,可以除頭罩




個傷口仲埋得好好



原以為佢咁驚人,諗住佢應該無咁快親陌生人,點知都唔駛兩個星期,就已經好親人



表哥表妹仲錫到佢燶,表妹仲買好多零食比佢食,佢仲識比手手,好叻呢



我姑仔話個個當佢係寶,其實姑仔一家都好鍾意貓,反而係我姑仔唔想養貓,可能因為我家咁多貓o既關係,再加上Bubble 係佢好友阿Pat  暫託過o既貓,依家反而輪到係我姑仔好緊張Bubble呢

見Bubble 有愛錫佢o既家,姑仔一家多個新成員,真係戥佢哋開心

上個星期六又要幫貓地入貓砂、貓糧,買完先去Food Court 食過早飯,食咗魯肉飯加藥饍排骨湯同一個麻辣米線,仲有買咗個臭豆腐,唔記得影相



之後返去停車塲攞車,見係停車塲旁邊間屋前yard有貓,其實之前經過都已經見過,有成五、六隻咁多,大部份都係黑貓,剪咗耳,今次只見到三隻貓


呢隻黑貓仲唔怕我哋,走埋o黎要我哋摸佢
 

 咁以後每次o黎幫貓地入貨時,都要o黎探吓佢哋先




26 則留言:

  1. 好嘢(拍掌中...)又有貓奴加入 ^3^

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我家有貓,至感染到佢哋想養貓

      刪除
  2. 又多一只幸福猫 GOOD👍🏻👍🏻👍🏻

    回覆刪除
  3. Bubble 靚女呀
    又搵到個好住家

    回覆刪除
  4. 能去到有愛嘅家庭,Bubble會好幸福。

    回覆刪除
  5. 太好了!有家的孩子像個寶。

    回覆刪除
  6. Bubble 有咁多人錫佢 , 一定好幸福呢~!!

    回覆刪除
  7. 太好啦!有頭家有人錫了!

    回覆刪除
  8. 嘩,last 隻黑貓,好驚驚呀....雙眼好惡咁...>m<""

    回覆刪除