2017年6月25日 星期日

嚇屎婆婆 & 貓草墊

某個星期日,一早開始Chewy 就開始嘔,嘔咗都有4、5次,開頭諗佢會唔會係吞咗啲咩落肚,所以成日嘔,如果係o既話,想睇吓佢會唔會疴番出o黎,所以一直觀測住佢,點知到咗下午,佢突然係地下疴血



我真係比佢嚇死,諗佢一定係吞咗啲尖o既嘢落肚,又刺穿啲腸至會疴血

咁就捉住佢,想同佢洗乾淨個pat pat,再帶佢去睇急症,當幫佢洗pat pat 時,係佢條尾度發現咗幾條已經死咗o既迴蟲


我估計佢朝早時,呢幾條死咗o既迴蟲,想排出體外,排到去佢肛門位置,Chewy 開始舔肛門,但又好臭,所以至會嘔,而當啲死迴蟲排到出o黎,佢就係地下度磨pat pat,所以地下至會有血水

洗好pat pat,再繼續觀測佢有無唔妥,但之後都無咩事,只係無咩胃口,可能嚇親再加上我哋又同佢洗pat pat

觀測咗成晚,佢都無再疴嘔,胃口又回復正常,我哋至鬆一口氣

之後即刻買杜蟲藥返o黎,五隻貓都要食


之前見佢個肚腩圓碌碌,以為佢咁快食到滿肚腸肥,因為佢又真係好鬼大食,原來係生蟲


不過杜完蟲之後發現,佢真係肥咗囉,睇佢依家個啤梨身形幾吸引


我想真係好彩佢唔係誤食咗嘢落肚,真係比佢嚇餐飽

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

見相機張Memory card 就o黎滿,所以想delete 啲相,通常我都成日會back up 啲相去個hard drive度,但delete 啲相時,我都會睇清楚啲相係咪已經back up咗至delete,好彩我睇一睇,我真係漏咗啲相無back up

就係呢啲Charco 同天師玩貓草墊o既相同片,係2014年時影的

就係呢張貓友送o既貓草墊


初時天師仔同Charco仔對張貓草墊都無咩反應



慢慢開始feel 到啲料






又無feel 了

但間中又high high 地


攞張墊入房,天師仔又攬住o黎墊





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

早幾日放咗工要去圖書館,經過酒舖門口,見到Mickey,即刻埋去抽抽水,再影張相send 比阿姐睇,因為上個星期日阿姐特登去搵佢,又唔見佢


尋日又係仔仔爸唔煮飯o既日子,佢唔買飯盒,同我去唐人街一間“丁屎”咁細間o既泰國餐廳度食泰國菜




通常去食泰國菜我都會叫Pad Thai,但呢個炒粿條又真係味道麻麻囉,其實係正佢隔離都有一間泰國餐廳,大間好多,菜式又多,仔仔爸話有機會去嗰間試試



22 則留言:

  1. 虛驚一場! 杜蟲要定期做, 肥仔以前大便帶有血絲, 吃咗杜蟲藥之後就冇事啦
    好記得當年卡樂b入門時, 要吃重劑量杜蟲藥, 日日吃, 吃足一星期先疴清成肚蟲, 每次大便都有一堆會郁的蟲, 吃到起碼我肉眼見唔到蟲

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為之前帶佢去絶育,阿姐話有幫佢杜蟲,所以咪無比過杜蟲藥佢食囉
      嘩,咁嗰陣卡樂B啲蟲又真係好勁喎

      刪除
  2. 杜蟲藥一定要食, 尤其我兩位老世成日係出面, 唔知會食左咩

    回覆刪除
  3. 見到啲徵狀,真係嚇餐C呀,好在最終都無事!

    回覆刪除
  4. 見到血真係會嚇死, 好彩冇事

    回覆刪除
  5. 迴蟲....嘩,好驚呀....><""""""
    原來貓都會生蟲.....
    不過杜左又真係肥左...我早幾日都同D朋友傾開,想幫巨龍杜蟲.....^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓狗都會生蟲架,點解覺得要同巨龍杜蟲呢﹖

      刪除
    2. 巨龍唔肥麻....不過佢本身都唔多食正餐....唉....
      原來貓狗都會生蟲....不過貓狗成日食地上食物,生蟲又真係唔奇 ^^""

      刪除
    3. 我覺得唔肥唔緊要,佢又唔係過瘦,最緊要係健康,肥仲麻煩,驚要減肥,好似我家隻肥貓,就減唔到肥

      刪除
  6. 嘩.........比你嚇屎我 , 杜蟲要定期做呢~!!

    回覆刪除