2017年6月4日 星期日

帶貓地行街街

一直以o黎,仔仔爸都想帶貓地出街,某日佢行過間平價商店,見到啲狗胸帶同拖繩都好平,就買咗返o黎

相中條胸帶係大碼o黎,但之前佢買o既係細碼


當晚就搵啲貓o既試吓,先搵Marble仔試帶,呢個size 對佢應該係細咗,一來箍實唔舒服,二來本身貓地都唔鍾意有嘢箍實

佢都唔願郁、唔肯行



只想搵掟匿


輪到天師仔,都係一樣






尋日仔仔爸就攞條胸帶去換size,後來佢o黎接我收工,佢等我收工時,我見佢係我公司個倉厠所濕布巾抺個司機位,當我坐上副司機位,佢問我臭唔臭,我問佢係咪踩狗屎,之後佢指一指車後坐話係“佢”o既傑作

我一望,好“實派”,原來佢帶埋Marble 仔o黎接我收工,佢話Marble仔驚到坐上佢大髀疴咗屎,哈哈

跟住我上後面陪佢坐,佢就黐實我,佢定咗啲無咁驚

 



其實佢都仲係好緊張


返到停車塲,抱佢落咗車,都係唔願行,仲想匿入車底

唯有抱佢,之後再試放落地,都係唔肯行


 

唯有再抱,直至到屋企樓下,再放落地



帶佢上樓梯,初時都行得好快


之後又唔想行


終於認得返屋企個方向


入咗屋,就即刻同佢抺身抺手腳,佢好不滿,一邊“胡胡聲”,仲fee 人



之後就匿咗係凳底


今朝早,仔仔爸襯我未起身,自己帶奇哥仔落街,又係唔敢行,所以好快就帶佢返屋企



條胸帶對佢o黎講大咗啲,好鬆


返上o黎我幫手抺手腳,佢又再帶天師仔出去,我又跟住去


 

基本上都係一樣,唔肯行,所以好快又帶佢返屋企




其實想佢哋唔怕出街,係應該好早期就開始多啲帶佢哋出去習慣吓,至會無咁驚去街,好似天師仔咁,佢雖然以前都係喺屋企樓下生活,但都已經帶入屋生活咗咁多年,再帶佢哋出去就一定會驚,其實我都唔鍾意仔仔爸帶佢哋出去,一來貓地又驚,二來外面又唔乾淨,不過我講佢都未必會聽



16 則留言:

  1. 妳家嘅貓咁心歸其實仲煩少好多呢!

    回覆刪除
  2. 佢哋好驚出街喎, 出多幾次應該會好D haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就真係唔想佢哋再出去,係走廊行吓咪算囉

      刪除
  3. 回覆
    1. 已經習慣屋企生活,行出去無安全感

      刪除
  4. 貓好有主見, 唔係要想佢行就行

    回覆刪除
  5. 習慣係屋企出街梗有D唔慣嘅,試多幾次或者得呢。
    街外係比較烏槽,但有大些地方俾佢地行下,多些運動都係好事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔係好想佢哋出去,怕嚇怕佢哋

      刪除
  6. 隻隻都咁驚 , 唔好帶佢哋出街啦 , 想嚇屎佢哋~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我都唔係好想佢哋出去,都怕嚇怕佢哋

      刪除
  7. 回覆
    1. 其實我都唔係好想佢哋出去,怕嚇怕佢哋,留係屋企最好

      刪除
  8. 哎呀,貓哋唔慣呀,攪攪震😁

    回覆刪除