2017年6月28日 星期三

無位瞓、無被冚

貓地成日霸咗貓奴張床o黎瞓,搞到貓奴都無位瞓

阿姐之前都成日話貓地霸咗佢張床



連枕頭都霸埋






奇哥仔︰我要霸晒


爹娘張大床都不能倖免





一係有位瞓,但就無被冚




當我進註阿姐床都係一樣







奇哥仔都算係咁,瞓入啲


我都仲有個床邊位瞓吓o既,但我都係冚唔到被囉


 每次見到咁o既情形,又唔捨得趕貓地走,唯有乖乖等貓地自動放棄比番個位我啦



22 則留言:

  1. hahhaha 同佢哋講, 瞓入少少, 益吓佢哋, 親密d, 攬住一齊瞓吖

    回覆刪除
  2. 我都明,想有得瞓有被冚,但更加想有呢班陪瞓專員陪住瞓。XD

    回覆刪除
  3. 我呢個貓奴有個原則, 佢點都得, 不過唔可以霸我張床

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我可以比佢哋霸一半,或者係床尾囉,不過要比被我冚

      刪除
  4. 回覆
    1. 阿姐嗰啲卡通囉,佢仲好有童真o架,哈哈

      刪除
  5. 哈哈............我爸媽都係讓哂比我瞓架~!!

    回覆刪除
  6. 我家有一隻就已經可以搞到我成日冇位瞓!😜

    回覆刪除
  7. 借個位啫....叫都未必睬我地!

    回覆刪除
  8. 貓哋:你瞓梳化囉😁😁😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 梳化比Marble仔霸咗,要瞓地下,哈哈

      刪除
  9. 睇嚟.........你得返少少位瞓咋~!!

    回覆刪除
  10. 貓狗都係床霸!貓狗奴只可靠邊睡!(>﹏<)

    回覆刪除