2017年6月15日 星期四

嗲咗

Chewy幾個月前已經每朝早都會主動o黎嗲人,仲會坐我大髀o忝



點解咁嗲,之咪係扭食早餐囉


慢慢都開始會去扭公公,會去“high”公公對腳



但公公餵嘢比佢食,佢都仲係驚驚地


慢慢又開始上床搵我,扭食坐大髀







仲開始唔怕公公,會坐上公公大髀o忝


佢依家直頭每朝去搵公公起身,扭坐大髀


咪睇佢咁鬼嗲,呢啲咁嗲o既現象,只會出現係食早餐前,佢一食咗就會唔睬人o架喇,佢真係好鬼現實

不過如果抱佢上大髀坐,佢都會乖乖的



佢開始走上枱陪我了,查實佢又係想我同佢玩





上親o黎都會搞搞震,撥晒我啲嘢落地上,佢真係好鬼百厭



我著鞋返工,佢又會o黎嗲吓我


近距離睇住公公清砂盤


上個星期某日,仔仔爸要送貨去波士頓,要住酒店過夜,但可能“生保床”瞓唔慣,成晚都瞓得唔好,所以第二日一放工返o黎,飯都唔食就先去阿姐房度瞓,睇,Chewy同奇哥仔一齊陪仔仔爸瞓呢



Chewy慢慢、慢慢咁接受公公呢




20 則留言:

  1. 公公終於都守得雲開啦 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 要完完全全唔怕公公,應該都仲要啲時間

      刪除
  2. 我都記得佢之前怕左公公, 估唔到而家關係發展得咁神速!你希無呷醋呀?haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又無呷醋,個衰妹點都係黐我多,而且真係只為咗食佢至會去嗲阿公

      刪除
  3. Chewy 好嗲, I like 呀!
    話時話, 你地都好鐘意瞓阿姐間房, 係咪因為成日掛住佢? XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗲人時佢真係好嗲,咁嗲嗲貓,係人都鍾意啦,我而家唔鍾意同仔仔爸瞓,橫掂個女唔係度咪乘機分房瞓,兼且可以同貓貓瞓

      刪除
  4. 咁遲D CHEWY係唔係要搬去阿媽度?

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐仲未搵到屋搬,可能有排,所以Chewy 可以陪我耐啲

      刪除
  5. 好多人都敵唔過靚女嗲功架。

    回覆刪除
  6. 小公主就是這樣練成的。^_^

    回覆刪除
  7. Chewy公公剪指甲架好驚驚!

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 只會朝早至嗲人,食咗就唔睬人,no good

      刪除