2019年6月10日 星期一

戀上床

貓地識嘆就係人都知,貓地愛高床軟枕,最愛瞓、愛霸貓奴張床


以前奇哥仔好鍾意上床陪我瞓,我都未瞓,佢會等埋我瞓



或者係瞓住等



我一瞓醒佢又係我枕頭旁邊,等我起床


早前Mango 仔都愛上我張床度瞓覺




啲貓地天都未黑,已經開始瞓







一係食咗早餐無耐又走去瞓




又比我先瞓



我瞓醒佢都仲未願起床



當Mango 仔多咗上我張床瞓時,奇哥仔又走去陪爸爸瞓



 而Marble 仔、Chewy 都常愛上我張床度瞓,但當夜晚我瞓時佢倆又唔會同我瞓








Marble 仔反而會去陪爸爸瞓一陣


Charco 仔依家只愛上爸爸張床度瞓晏覺


近排Mango 仔又唔上我張床瞓,情願走去爸爸床瞓,仲肯黐住其他哥哥一齊瞓


尋晚當我係床上睇報紙時,仔仔爸抱咗Mango 仔入嚟,放咗佢係床上,之後佢就無走,佢舔吓手腳、舔吓身,之後就瞓咗,難得佢上我張床瞓,我就黐住佢瞓,佢都瞓咗成晚,朝早至走貓




14 則留言:

  1. 奇哥都幾乖,靠邊瞓留返啲位俾妳!

    又,終於有我偏心嘅靚女Chewy出場啦!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 奇哥真係好乖,佢有時會瞓係我臂彎,不過就唔會瞓得耐
      原來妳鍾意Chewy,近排都係post Mango 仔多

      刪除
    2. 我鍾意貓女(心心眼)~~~

      刪除
  2. mango成日攤大手扳好得意呀!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 依家比我喝得多,佢都唔敢搶其他貓既嘢食

      刪除
  4. 你又好啦!我dingding細個都會同我瞓,專瞓兩腳中間,大d只瞓被面,再大d迫佢都唔肯同床囉😖

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前天師仔都會陪瞓,依家都唔會了
      咁我貓多,點都有隻會陪瞓

      刪除
  5. 我記得車車細時好喜歡瞓我心口!

    回覆刪除