2019年6月14日 星期五

Mango仔愛躝街

平時我家啲貓地都會出走廊散下步,Mango 仔第一次出去走廊行,佢一啲都唔驚,一枝箭咁行到去盡頭



Mango 仔你等lift 落街嗎﹖電梯門打開咗佢都唔驚,仲好似想行埋入去,所以我都有啲懷疑佢有可能係自己離家出走的





會坐係人哋屋企門口唔願走,見到鄰居出入都唔會好驚








Chewy 只敢睇住啲舅父出去行,自己又唔敢出




仔仔爸要出街買餸,一開門佢同天師仔又要出去,仲要碌晒地




佢仲會坐係門口,話比我哋知佢想出去行



 
最慘係,佢一出咗去,就唔願返屋企,之前佢整親隻腳,都無比佢出過去,依家佢個傷口好番好多,但都唔會比佢出去住,直至個傷口完全好番晒為止




12 則留言:

  1. Mango 仔又受傷,你乖D得唔得呀! have a good weekend!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢成日係屋企跑來跑去,真係好曳,阿姐同男友仔聽日會返o黎慶祝父親節呢
      我都預祝妳父親節快樂

      刪除
  2. 回覆
    1. 我會陪啲仔一齊行,又會check 清楚啲門有無閂好

      刪除
  3. Mango仔真係特別心野,出開去就成日心思思...哈哈,比我講到好似啲男人去滾咁添。^^"

    Chewy 唔知對入室前嘅生活仲有冇印象呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好鍾意出去,出咗去又要唔肯返o黎,有時要用零食引番佢返o黎
      應該都唔太記得,佢應該鍾意呢度安全o既感覺

      刪除
  4. 出慣左, 就成日想去街
    佢出少無抓門 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔通佢之前係放養貓,所以咁鍾意躝街
      咁佢又唔會抓門

      刪除
  5. 回覆
    1. 可能佢之前都係一隻愛出外蒲既貓,哈哈

      刪除
  6. 真係好大膽呀!我米奇都會出但聽到人聲就標返屋企,芒果仔咁你要特別小心,怕佢係你開門時出左去都唔知呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時奇哥仔、Charco仔、Marble仔又係一大啲聲就會即刻返屋企,係得天師仔、Mango仔大膽啲,每次佢哋返入屋,我都會數一次貓頭數,驚有貓漏咗係屋外

      刪除