2019年6月7日 星期五

仲未friend

Update 下我嗰4 粒孫女先,Lucy 同Taylor 去咗阿姐屋企都差唔多兩個月,阿姐話佢前主人都講過,其實佢哋對自己個名無咩反應,所以阿姐索性同佢改過個名

Taylor 改名叫S'mores



Lucy 改名叫Sundae

 
聽阿姐講,四個都仲未friend,阿姐話S'mores 同Sundae 初初到依家都鍾意留係房多啲

Sundae 要“掂”住家姐至瞓得著嗎,哈哈



兩個睇住爸爸係前yard 整花圃



兩姊妹,好sweet


Macy、Mittens 多數留係廳,Mittens 都仲未接受到佢哋,佢會驚


佢哋有得睇後yard 風景


Macy 唯有係廳黐住老豆


阿姐話S'mores 好黐佢,成日都黐住佢







阿姐話︰Cannot move. Help,😂😂






某日,我send 咗張奇哥仔匿入阿姐個衣櫃入面相比阿姐,阿姐都回番一張S'mores 匿係衣櫃相我睇



阿姐要佢哋學識用嗰個電動貓厠所,初初S'mores 唔肯用,週圍疴,最後都終於肯用


想開餐,就一定要踏出門口



依家佢哋都會出廳玩


 Sundae 與 Macy


Sundae 想偷食阿娘包薯片嗎


Macy 終於偷到位入房上床黐阿娘


 Sundae︰點解妳會係度﹖


阿姐個新同事好鍾意我家Mango 仔,因為Mango 仔好似佢屋企隻Curry,所以都會週不時send 相比阿姐睇



阿姐有隻貓街坊叫Taco,Taco 主人話佢成日都唔黐家,所以好多時阿姐都會遇到佢,某晚阿姐收工返到屋企,野生捕獲到佢


前日阿姐收工又見到佢串門子,梗係要用零食招呼吓佢啦,佢好鬼靚仔呢



阿姐就好啦,除咗自家貓女,仲會有其他貓貓玩



11 則留言:

  1. 我都好鍾意Mango 仔架,好彩今日有出場。TACO都好靚,我怕的會變心

    回覆刪除
    回覆
    1. 成篇都無Mango 仔喎,嗰兩張相係Curry o黎
      係我呢度會成日見到Mango 仔,所以妳係變唔到心既,嘻嘻

      刪除
  2. 最鐘意兩姊妹相擁張相
    阿姐花園有太陽能板?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好鍾意啲貓相擁、相親相愛,可惜我家啲貓唔會咁
      後yard 同屋頂都有

      刪除
  3. 好彩佢哋兩個有伴比阿姐領養咋,如果唔係實好驚! Taco好似人樣啊!!!curry 係毛色似mango啦,但佢邊有招牌朝偉眼神!

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前阿姐就係唔想佢哋分開,至收養佢哋
      第一張Curry眼仔碌碌,好精靈,Mango 仔邊係朝偉眼神,係矇豬豬眼神就真

      刪除
  4. 電動貓厠所有什麼功能?

    回覆刪除
  5. 我鍾意兩隻等食相,超可愛呀!

    感覺上兄弟姐妹貓係會親密啲。

    回覆刪除