2019年6月12日 星期三

上週瑣事

上次同阿姐契媽去Hudson Yards 時,因為天陰又落微雨,契媽話搵日天氣好時再去過,只隔一個星期,契媽又撩我再去,我依家係閒人,都無咩所謂啦,呢日天氣又真係好好,天朗氣清,有陽光,但又唔熱,仲有風,覺得微涼o忝




天氣太好,好多遊人,見排隊攞飛條龍都幾長,上次又已經上過去,所以唔打算再入去,我哋返唐人街食lunch,阿姐契媽好鍾意去唐人街呢間食蟹粉小籠包,呢間長期都好多老番幫襯,Weekend 仲要排隊





我就鍾意食呢度豆沙鍋餅


上次阿姐帶我去做Spa 咪抽奬抽到兩張免費入塲卷,其實佢之前買咗四張,兩張同我去,兩張同男友仔去,所以上個星期六佢約我姑仔、表妹,再約埋Meow Meow 主人同佢女友一齊去,去之前,阿姐同男友仔先去Meow Meow 屋企探Meow Meow,順便接埋佢哋一齊去




我都好掛住Meow Meow 呢,其實舊年年尾時,Meow Meow 爸亦領養咗隻貓仔陪Meow Meow,佢個名叫Tubu

Tubu 初入門時的樣子



依家的Tubu,阿姐話佢行來行去,都影唔到一張正面相



佢哋做完Spa 仲去咗食韓國嘢




而呢日,我就等仔仔爸收工,就去幫貓地入貓砂、貓糧,又係去Food Court 食飯



到星期日,敏姐又約我同仔仔爸食Lunch,敏姐係都要多謝我哋幫佢餵貓,預咗敏姐埋單,諗住平平哋叫啲set lunch 餐食,但敏姐係都要叫貴價餸食





就係知佢每次都好鬼客氣,我好驚架,佢成日都叫我哋去飲茶食飯,所以我真係怕咗佢



12 則留言:

  1. 真幸福,你哋好多野食。唔使好似我咁,食來食去都係酒吧餐。

    回覆刪除
  2. 我估朋友鍚你地至會咁客氣嘛,倒反轉諗,可能係你地陪佢,佢至可以有藉口食呢啲食物,人多好辨事嘛!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 敏姐真係好熱情,我有啲頂唔順,哈哈

      刪除
  3. 臨近LUNCH TIME上嚟見到咁多嘢食, 越睇越肚餓 hehe

    回覆刪除
  4. 小籠包同豆沙鍋餅也很不錯耶!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個豆沙鍋餅又唔油膩又唔太甜,我鍾意

      刪除
  5. 有時朋友太客氣, 都會攪到自己好唔好意思架

    回覆刪除
  6. 朋友太好客有時會覺得好唔自然。

    回覆刪除