2019年6月17日 星期一

這個父親節

父親節阿姐一定要返同老豆慶祝啦,因為阿姐男友要開OT,所以佢哋星期六至返,我係屋企一等再等,佢哋成2 點幾至返到

阿姐入屋,Mango 仔跟咗阿姐入房,床上Charco 仔仲瞓緊



阿姐放低啲嘢,再一齊出去搵lunch 食,因為book 咗檯6 點食晚飯,所以都唔敢食太多,去咗食台灣輕食,其中一個餐仲有一個飯糰,三個人每人食少少


個芋圓就我同阿姐share 食


行返屋企經過一間福州人開髮型屋,有隻貓店長


趕返屋企先餵咗貓,仔仔爸都早啲收工返沖涼,再一齊出去食飯

阿姐安排食法國菜,因為我哋預埋叔仔一家三口,成7 個人,要一個月前Book 檯,間餐廳係Soho 區,可以行過去



睇個格局好似開業好多年啲老字號




可以任添的法包


阿姐食完啲法國田螺,話都係中式炒螺好食啲,哈哈
 









試咗兩款甜品,Raspberry 雪芭,同桃批


食飽飽就慢步行返屋企,要推床褥出廳,問奇哥仔坐唔坐順風車,佢即刻自己跳上床褥頂,推咗佢出去之後,佢都唔肯返落


我舖床單時,奇哥仔又係度搞搞震



Marble 仔只係附近望住


男友仔帶埋部Laptop 有嘢要做,Mango 仔係度昅實男友仔



但又唔比人搞佢




Mango 仔去叫阿姐起床



通常男友仔過夜,朝早都係問佢想食咩,佢話想食粥




之後一齊行咗陣唐人超市,行過菜檔見到隻肥黃貓

 
男友仔好鍾意食中東飯,幾乎每次返都會買定返屋企做晚餐,或者做第日返工lunch


阿姐去買杯我好鍾意飲Cappuccino blast share 飲


佢哋返屋企hea 一陣就早啲返屋企




 



每次阿姐返到屋企,都會send 相話比我哋知佢已經返到屋企,兩粒八卦孫女S'mores & Macy





8 則留言:

  1. 男友仔真好,喜歡食中餐,粥都食,真係少見。我哋D英國大的後輩,唔食架,湯都唔飲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩佢鍾意食中菜,唔係下下就佢都幾煩

      刪除
  2. Mango仔真係特別鍾意同少見嘅人打交道,原來佢係外交官!XD

    咦,可能以前都提過,我以前住LA時又係好鍾意夏天飲cappuccino blast架!

    回覆刪除
    回覆
    1. Mango 仔呢條友根本唔怕生
      妳曾經提過鍾意飲,一來我比較少飲凍嘢,我自己都飲唔晒一杯,二來覺得貴囉

      刪除
  3. 仔仔爸係咪好開心呢? 乖女返來同佢慶祝
    阿姐回家, 邊個幫手睇住幾位主子?

    回覆刪除
    回覆
    1. 仔仔爸都係咁啦,我可以見到個女,我最開心
      無架,靠部自動餵食機同個電動厠所

      刪除
  4. 錯重點Mango仔真係好可愛!

    回覆刪除