2019年6月3日 星期一

一波未平,一波又起

再早個星期前,Mango 仔唔知點解隻眼仔又流眼水,眼肚又有啲腫




當然即刻Book 去睇醫生啦





呢條友仔真係好抵C,全程比醫生、姑娘狂摸都無出口咬人,但返到屋企摸吓又咬人



醫生話可能係敏感喎,check 過隻眼又無損傷,只係比咗消炎眼膏搽眼



行返屋企途中,佢又瀨咗尿


返到屋企佢好唔開心,走咗上廚櫃頂度瞓覺



當晚幫佢搽咗眼膏,怕佢用手點到,所以幫佢帶番個頭罩





朝早搽咗,我下午都會幫佢除頭罩鬆吓




搽咗幾日,眼水少咗,但都係成日矇起隻眼



點知隻眼都未好番晒,上個星期佢又輪輪盡盡想跳上雪櫃頂,跳唔上,抓跌成盤玻璃杯落地下,仲比啲玻璃碎𠝹親隻手,即時週地都係血


即刻幫佢用止血噴霧同佢止血,再加番個頭罩比佢,怕佢舔傷口

 
仲困佢係房養傷


原來隻手仔都有比玻璃碎片彈到


等仔仔爸收工返,搽消炎藥膏再包紥




 要睇實佢個傷口,唔包紥,只係搽消炎藥膏,就要帶頭罩




佢一帶咗頭罩就最鍾意瞓係呢張貓床度



 
帶咗頭罩好可憐,佢走入房搵我呢



佢食唔到嘢、飲唔到水,我又要餵佢食嘢同飲水


佢個傷口都算埋得好好,佢每日瞓係貓床個姿勢都好可愛



瞓瞓吓,佢又瞓咗出去,哈哈



隻眼終於好番晒,好彩腳仔傷口唔算好深,唔係又要去睇醫生,我姑仔話佢係敗家仔,成日都要睇醫生


17 則留言:

  1. 貓貓都用bausch and lomb藥水,真係人一樣喎。 希望我BB快D好返。

    回覆刪除
  2. 佢曳過一次
    以後都會乖

    始終安全感未夠先會咁

    眼睇唔清失平衡平估

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望佢以後真係會乖啦,佢不嬲都好輪盡,有時跳上枱都跳唔上,有時佢又驚驚青青咁跑來跑去

      刪除
  3. Mango病親就嗲嗲陌生人,但又唔俾屋企人摸下,又確係幾抵C,不過佢搞成咁,真係肉都赤埋,希望佢快快康復啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 證明佢専呃陌生人,熟咗既人就唔駛再扮嘢,真係正衰仔,見到佢有事梗係肉痛啦,睇埋醫生既話,個荷包仲痛呀,哈哈

      刪除
  4. 哎呀慘慘!!!肯定以後唔敢去嗰個位!D玻璃杯跌落嚟時肯定嘛C佢!好彩你地照顧得好咋, 咁而家個傷口埋晒口未?係咪腳痛跌少咗?

    回覆刪除
    回覆
    1. eee...打錯好多字原來🤣
      *「嚇」c佢
      **「跳」少咗

      刪除
    2. 依家傷口埋得好好,包紥咗佢行走時都唔覺佢痛,無異樣,依家嗰個位我都唔敢再放杯,因為平時佢跳上雪櫃頂都係經嗰度,希望佢唔好再咁百厭

      刪除
    3. eeee....咁你噴嗰d止血噴霧同埋消炎膏係貓專用嗰d?
      參考下你,第時touch wood有咩唔洗呢咁hea!

      刪除
    4. 係人用的,霎時去點度搵貓用嘢,梗係用人用嗰啲頂住先,貓用都應該無影響呱

      刪除
  5. 妳這個仔好似我的豆豉哥(啤啤),又係咬自己人,又係打爛玻璃 > <...
    幸好我的沒有整傷;乖la Mango仔,唔好再百厭la。

    回覆刪除
  6. 可能佢睇唔清楚, 所以攪到跌親
    希望芒果哥快D好番哂

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢肥咗好多呢,越肥越輪盡,佢個傷口埋得好好呢

      刪除
  7. 回覆
    1. 都好彩唔係好嚴重,希望佢以後唔好咁百厭

      刪除