2019年5月30日 星期四

Hudson Yards

紐約早排起好咗個新地標Hudson Yards,阿姐契媽見佢哋啲朋友已經去晒打咭,問我有無興趣去行下,不過啲“新屎坑”一定會多人去,所以我哋揀咗前日閒日去

搭subway 去非常方便


可惜係當日天陰有微雨,個building 每個角度都唔一樣




免費入場,但要先去攞入場卷


入口


有電梯



我哋無搭電梯,慢慢行樓梯上去





頂樓



頂樓周圍風景



搵日要揀天氣好時候再



12 則留言:

  1. 呢個新地標幾型仔喎,俾我都會行一轉樓梯,睇真啲,感受下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個外型又係幾特別既,當然要行吓樓梯啦,都唔會好攰

      刪除
  2. 呢個設計都好特別呀
    架lift好似幾慢下

    回覆刪除
    回覆
    1. 做得地標就梗係要特別啲的,部lift因為唔係直的,我估因為唔係用吊纜式,所以又比較慢

      刪除
  3. 感覺似Harry Potter條魔法樓梯!希望下年有機會同爸媽嚟行下.

    回覆刪除
  4. 去左,帶住細路退BB車無上去,行得辛苦嗎?

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 就係外型夠晒特別,今日天氣好,同阿姐契媽再去過

      刪除