2019年5月22日 星期三

這個weekend — 下

舊年母親節時,阿姐話帶我去做spa,不過咁啱我M 到,去唔成,今年佢又繼續呢個節目,一早用Apps 買定優惠入場費,個價錢兩人同行仲平過一人價錢,好抵玩

韓國人開的,可以浸三溫暖池,焗桑拿,各款韓式汗蒸幕



 入場附送一塊面膜


我同阿姐先浸吓三溫暖池,又去焗吓汗蒸幕,又去大廳瞓係大梳化床睇吓電視,傾吓計,都玩咗幾個鐘,佢裡面都有嘢食,全部都係韓國嘢,覺得唔係幾啱食,見日本Market Mitsuwa 都唔係好遠,所以我哋去嗰度個food court 食lunch




 順便行埋過隔離搵貓睇貓,今次只見到兩隻貓,野鵝就見到呢度一隻、嗰度一隻




呢隻係上次見過嗰隻長毛三色貓,不過可能佢哋已經食飽,所以都唔睬人


無咩貓睇,返轉頭去番超市買啲嘢至攞車走,貓面膜,so cute


之後就返屋企, join 埋仔仔爸去唐人街附近食泰國菜






有阿姐鍾意食芒果糯米飯



返到屋企,Chewy 比佢阿娘幫佢梳毛,梳得佢好舒服



 嗰晚Mango 仔又走去黐住阿姐瞓,比我開燈“橙”親佢o忝,sorry


第二朝,各貓又等食早餐,阿姐話Mango 仔擺個咁sexy post




一食飽,Mango 仔又匿係廚櫃頂



仔仔爸整火腿通粉食,阿姐又大派火腿





我哋出發去阿姐表弟個大學畢業禮



入到去Long Island,我姑仔一定唔放過呢個機會,叫修甲師幫難搞Bobby、 Angie 剪指甲

入到屋見到Angie,我好掛住Angie,但Angie 已經唔記得我了


大肥仔Nicole





怕人Bubble,後來匿咗入床底


姑仔Book 咗係佢屋企附近嗰間日本餐廳食You All Can Eat








食食吓壽司期間,阿姐接咗個電話,去做spa 時有抽奬,我哋好幸運其中一張抽中咗,有兩張免費入場卷,不過要限一個月內用,阿姐打算將呢兩張卷比我姑仔同阿姐表妹一齊去歎吓


食完呢餐,阿姐就直接返康州,呢餐我飽到連晚餐都無食



17 則留言:

  1. 完全感受到你呢個weekend好HAPPY!又有阿姐陪,有母女時間, 有嘆(SPA)有食有貓仲有抽中獎!攪到我都要plan下星期六去relax下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐返黎我已經好開心,我同佢猛咁傾MAEVEl 啲劇情
      除咗搵錢,都要去輕鬆吓的

      刪除
    2. 阿姐返嚟要揸幾耐車?

      刪除
    3. 大約二個鐘,如果唔塞車既話

      刪除
  2. 母親節有個孝順女陪玩,真係好正呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最正係阿姐男友仔唔係度,至可以母女talk呀,哈哈

      刪除
  3. 個SPA有無按摩架?
    個間日本野任食又幾多款式呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 有架、又有磨砂,按背按膊都有,不過呢啲要另外收費
      呢間餐廳水準一般啦,啲you all can eat一般都係咁上下

      刪除
  4. All You Can Eat即香港的放題嗎?

    回覆刪除
  5. 咦,你姑仔好似住我個town 啵, 嘿嘿

    回覆刪除
  6. 我去過韓國兩次都無試過韓式spa 呀,有點可惜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次去韓國住嗰間酒店有浸過池,但無試過汗蒸幕

      刪除
  7. 母親節有阿姐陪你食吓傾吓, 真係好正, 不過.....點解冇仔仔爸份 haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經趕返屋企同佢食晚餐,唔係要佢食自己o忝呀,哈哈

      刪除